Sa ajutam un dobitoc!

Posted: 07/05/2010 in Administrare blog
Etichete:, , , ,

… „dobitoc” … a se citit „pe mine!” De cateva luni ma chinui sa gasesc o noua adresa pentru a ma privatiza si eu cu blogul meu. In fine, am gasit ceva ceea ce inseamna ca acum mai trebuie numai sa mai foc rost de bani. In incapatanarea mea am decis sa nu apelez la pusculita, ci sa las blugul actual sa isi castige existenta. Asa au aparut reclamele pe aici. Faza e ca am nevoie de minim 50 de lei pentru inceput. Fiecare vizitator inseamna 1 ban. asta inseamna ca am nevoie de 5000 ( cinci mii) de vizitatori unici care sa dea click pe acea reclama. Asta o sa dureze cam un an. Sau mai mult. Deci pentru ca blogul meu nu o sa se mute nicaieri in viitorul apropiat am si eu nevoie de un voluntar care sa ma ajute cu cateva elemente de grafica pe aici. As putea sa mai fac eu cate ceva, gen imagine de antet etc, dar in acest moment eu am un laptop si zero mause. Nu stiu cum e pentru voi dar mie mi-e cam greu sa decupez o imagine doar cu tuch pad ul. Am apelat si la prieteni, am primit cate ceva, dar vreau sa a de unde alege. Asa ca astept oferte de la voluntari care se pricep la Photoshop sau la GIMP sau la alte programe care sa vrea sa isi faca pomana sa ma ajute si pe mine. Oferte?

*Sper ca va e clar ca tot ce o sa primiti in schimbul muncii prestate sunt recunostintele mele (pentru cca 20 de minute)

Comentarii
  1. Perfect Devil spune:

    :)) nu te inteleg! din doua puncte de vedere :
    1. si eu am laptop. la inceput mi-a fost greu sa il folosesc….tastatura diferita, mouse ioc! la munca folosesc pc-ul cam 9-10 ore/zi. acasa trec la laptop inca 4-5 ore si tot asa…insa, m-am obisnuit cu padul. am un mouse mic de cand am cumparat laptopul, dar nu suport sa il plimb dupa mine :))) ti-l fac pachet? 😛
    2. de ce vrei neaparat sa te ‘privatizezi’? eu am 3 bloguri in blogspot si 2 in WP si…sincer…in WP ma simt in elementul meu. am o gramada de optiuni si posibilitati…schimba tema [e prea deschisa si cam fada – nu atrage], modifica cateva widget-uri, baga cateva poze la postari si…voila! o sa arate ceva mai comercial 🙂
    spor! :*

  2. Perfect Devil spune:

    p.s : daca e vorba de dat click pe reclama din dreapta…am dat si eu 🙂 poate ajuta 😉

  3. Bogy spune:

    Multumesc pentru sugestii. O sa tin cont de ele.
    De mouse nu mai e nevoie ca m-am imprumutat la FMI si mi-am luat un mouse de la Metro. 15 lei 🙂
    O sa profit acum de ultimele ore cand am internet si o sa caut o tema ceva mai inchisa la culoare.

  4. Bogy spune:

    Tema asta cum ti se pare?
    Better?

  5. Perfect Devil spune:

    e mult mai bine. iti trebuie ceva tineresc…potrivit varstei tale 🙂
    iti mai propun ceva : baga un ‘recent comments’ [este util pentru vizitatori pt ca pot vedea cine si ce a mai aberat. si pe unde]. si…nu ar fi rau sa iti adaugi si un blogroll…
    uite, in speranta ca te ajut cat de cat, o sa iti adaug link-ul la mine in blogroll, iar cand iti termini banner-ul mi-l dai sa-l pun. k? 🙂
    deasemenea, pentru promovare, iti poti inscrie blogul pe toateblogurile.ro, recensamantul blogurilor si altele…le gasesti la mine pe blog [in partea din dreapta, pe prima coloana] 🙂

Lasă un răspuns

