Roti de metal si cauciucuri de vara

Posted: 08/05/2010 in Din viata mea, Drumuri
Etichete:, , , , ,

Ei bine dragilor, aflati ca sunt tot pe tren, acelasi tren, am o intarziere de aproape doua ore, ceea ce e relativ bine avand in vedere ca circul cu un tren apartinand CFR. Pozitia mea actuala este undeva intre Copsa Mica si Blaj. Ce pot sa spun, la ora asta eu sunt singurul din cabina care mai este treaz si nu, nu sunt la cuseta. Sunt intr-un compartiment normal.  Privind acum pe fereastra cu ocazia trecerii pe langa un stalp de iluminat pot observa ca prin zonele acestea e ceata, deci soferi aveti grija!

Acum stand treaz numai eu la lumina monitorului de la laptop mi-am adus aminte de un articol citit pe internet, cred ca tot pe un blog numai ca snu stiu pe care, sau cum am ajuns acolo. Ideea de baza a articolului e ca prezenta peripetiile unui individ cu trenurile patriei. Eu ma pot considera un caz FOARTE fericiit. La 4 dimineata in tren, la mine in compartiment e complet liniste! Nu sforaie nimeni! Oricum pe mine nu prea ma deranjeaza sforaitul. Important este ca nu au dat drumul si la evacuare. Deci aici in compartiment este un aer curat, respirabil. Partea mai putin placuta este ca incepe sa ma ajunga si  pe mine oboseala acumulata in timpul saptamanii. Adica in ultimul timp am luat guri tot ma dese de cola pentru ca a inceput sa ma ajunga oboseala. Dar nnu am voie sa adorm. Din 2 motive:

1)este sa nu ma trezesc din somn intr-un moment in care eu sunt trecut si de Cluj.

2) trebuie sa il sun pe tata cand sunt in Aiud ca sa ii dau despteptarea lui tata sa vina sa ma ia din gara din Campia Turzii. In ritmul asta nu mai trebuie sa ii dau desteptarea ca se trezeste singur.

Acum probabil ca va intrebati de ca ma vait atata ca oricum cand ajung acasa ma culc. WRONG! Astazi urmeaza sa plec cu tata si cu 16 Valve pana la Carei. Teoretic plecarea este peste 6 ore. Deci daca ajung si eu intr-o ora mai am sanse sa apuc 5 ore de somn. Dar cred ca primul lucru pe care o sa-l fac cand ajung acasa va fi sa iau micul dejun. Mama mi-a pus 3 sandwichiuri mari astazi. Unul l-am mancat la ore, insa celelalte doua s-au „impreastiat” in sensul ca painea de sus a luat-o in dreapta, paine de jos a luat-o in stanga si eu am ramas doar cu umplutara. Asa ca am mai dat 5 lei pe o punga de napolitane si am mancat-o pe aceea ca sa tina de foame. Si a tinut, dar asta se intampla cam acum 3 ore. E drept ca inainte sa ma duc la peron am facut un pit-stop la McDonald’s ca sa realimentez (stiu ca acum nu mai e legal sa faci asta in Formula 1 ) cu un Dublu Cheeseburger si o inghetata cu ciocolata. Si alea au tinut de foame dar asta se intampla acum 9 ore. Partea nasoala e ca nu prea mai am baterie la telefon si incarcator nu am la mine, decat la Turda. Ar putea fi o faza comica ca tata sa primeasca un telefon de pe un numar de fix si la celalalt capat al firului sa fiu eu si sa ii zic „Salut, sti mi s-a inchis telefonul. Am ajuns si in Aiud, dar acum te sun din gara din Campia”  Adevarul una peste alta este ca mie chiar imi plac calatoriiile astea cu trenul pentru simplul motiv ca imi dau un motiv sa postez. Si din cand in cand se mai intampla ceva interesant de relatat. Dar va avertizes la ora asta si la cata oboseala e imi mine se poate intampla ca eu sa aberez sau sa cosider ca creez adevarate opere epice cand in realitate doar bat campii si in cazul se va intampla sau s-a intamplat asta deja, va rog sa ma iertati. In acest moment cred ca pur si simplu scriu ca sa raman trez. Incerc sa imi mentin si unicul neuron in ture. Sa nu las turatia sa scada ca dupa aceea se ineaca motorul si moare (sau in cazul meu, adoarme).

E  interesant cand numai tu esti treaz in compartiment cata libertate poti avea. Eu acum pot sa fac cam orice vreau. Ma pot intinde cat vreau, ma pot uite la orice vreau eu pe laptop fara sa am grija ca vecinu’ trage cu ochiu’. In acelasi timp am ajuns la concluzia ca am nevoie de casti noi. Astea actuale ma jeneaza la urechi si deja ma dor urechile, dar nu le scot ca daca raman si fara muzica atunci sigur adorm. Ei bine mi-ar placea sa mai aberez un pic pe aici dar trebuie sa caut pe net alte metode de a ramane treaz. Cola incepe sa nu mai mearga.

Comentarii
  1. Perfect Devil spune:

    🙂 intradevar, ai creeat o adevarata capodopera 😛 tu, zapacit ca ai scris atata, eu nebuna ca am citit tot 🙂
    ai ceva talent la povestit, dar…trebuie sa mai lucrezi la gramatica. oricum, se intelege ca erai obosit asa ca…nah 😛
    la prima impresie pari un pusti de treaba. totusi, am o intrebare. am observat ca faci naveta…cu trenul? de ce? 8-|

  2. Bogy spune:

    Sa le luam pe rand:
    1) Gramatica: multumesc ca mi-ai acordat circumstantele atenuante. Sper si eu ca era oboseala dar se mai intampla sa nu verific ce scriu, doar sa imi tin ochii in tastatura si atunci apar typo-urile. Sau pur si simplu am niste lacune legate de gramatica pentru ca pe clasa a IV-a cand invatatoara a inceput sa ne predea substantivul eu am crezut ca ala nu ne trebuie. Dar cand eram mic nu imi placea romana. Adica imi placea literatura. Gramatica nu. Am invatat cam acum un an cand se foloseste „ia” si cand se foloseste „i-a”. 😀
    2) Naveta: Eu am trecut de la un stil de viata cand plecam la scoala la 8 fara un sfert pentru ca la ora 8 fara 5 sa fiu in clasa. Asta era acum un an. In toamna m-am mutat la Bucuresti impreuna cu mama, insa tata din cauza serviciului a ramas la Turda si initial venea la Bucuresti la fiecare sfarsit de saptamana. Din motive financiare, ca sa o ducem ceva mai bine pe timp de criza, tata are o perioada in care trege mai tare si vine odata la doua saptamani. Asa ca eu (din dorinta de a sta cu el) vin la Turda in week-end-ruile in care el nu vine. Stiu, nu suna foarte economic dar totusi este un pic 🙂 Oricum daca as avea bani de avion sau daca Dunarea ar trece pin centrul tarii, am merge cu avion/barca :))

  3. Perfect Devil spune:

    🙂 impresionant! apreciez dorinta ta de a petrece timp cu ambii parinti. frumos asa 🙂 bravo! imi dau seama ca trebuie sa iti fie destul de greu…intre Bucuresti si Turda nu este tocmai un drum scurt… 😦

Lasă un răspuns

