De ce atat de multa agitatie?

Posted: 09/05/2010 in Administrare blog

In ultimele zile s-a intamplat ceva ciudat. Blogul meu a primit nesperat de multa „tentie”. Ma refer aici la faptul ca in ultimele 2-3 zile am avut in fiecare zi peste 10 vizitatori unici. Blogul acesta in ultima saptamana a strans 95 de vizite. Asta in conditiile in care eu nu mi-am cintactat toate rudele si le-am invitat sa imi citeasca blogul. Tot ce pot sa fac acum e sa multumesc cititorilor mei si sa sper ca si restul lunii o sa imi mearga la fel de bine!

Va multumesc!

Comentarii
  1. Perfect Devil spune:

    bravo! felicitari si…la mai mare! 🙂
    si eu am fost socata cand am vazut ca de la zi la zi mi se inmultesc vizitele…
    cea mai ‘roditoare zi’ a fost prin februarie…20 parca…am avut 320 de vizite! nu imi venea sa cred! initial am zis ca s-a intamplat ceva cu WP, e vreo eroare :))
    acum am in jur de 120 – 130 pe zi…sunt multumita si cu 5, numai sa fie 😛 imi pare insa rau ca nu toata lumea comenteaza.. 😦 pentru mine asta e un semn ca ‘ai trecut pe acolo’ 🙂

  2. Bogy spune:

    La mine cea mai aglomerat zi a fost tot prin febroarie. Am avut 70. Dar atunci am rugat toti prietenii sa intre si sa comenteze ca era tema la romana. E vorba de articolul „Familia, spectacl cotidian” si am luat 10 pe el 🙂
    In rest ai dreptate, nu prea conteaza cata lume e. Sa se vada ca e interesata 🙂

  3. Perfect Devil spune:

    uof…fa-ti un banner si fa schimb de banner/link cu alte bloguri. iti va mai aduce cativa vizitatori suplimentari. daca le place ce vad…vor continua sa vina 🙂
    comenteaza pe alte bloguri/site-uri. eu am ajuns la tine in urma comentariului tau de pe funny&toxic. 🙂
    te ajuta sa obtii vizitatori si ‘sa te faci mai mare’ 🙂

  4. Bogy spune:

    Am un banner in lucru, ma chinui si singur si mai apelez si la prieteni. Coc eu ceva si pana la urma sper sa iasa.
    Recent am avut „revelatia” de posta pe alte bloguri (mai mult ca inainte) pentru a atrage vizitatori.
    Ce pot sa zic: creierasul meu merge un pic mai lent 😀

  5. Perfect Devil spune:

    if u need any help…u know where you find me 🙂

  6. Claudiu spune:

    de acord cu Perfect Devil… la toate comentariile ei 😛

  7. Bogy spune:

    Tata mereu imi spune „Cand doi iti spun ca esti beat, trebuie sa duci la culcare”
    O sa incerc sa aplic toate sfaturile lui Perfect Devil 🙂

  8. Perfect Devil spune:

    😛 multumesc Claudiu :*

Lasă un răspuns

