Un drum, un navetist

Posted: 09/05/2010 in Drumuri
Etichete:, , , , , , ,

Azi a fost o zi foarte lunga. Principalul motiv pentru asta este cred faptul ca inca nu s-a terminat ziua de vineri. Dupa ce am ajuns in Campia Turzii pe la ora cinci si jumatate am mancat ceva am dat drumul la televizor, sincer nu prea imi era somn. Totusi am furat cam 2 ore de somn si dupa care am plecat cu tata pana la Carei. Am fost un pic in intarziere, drept pentru care viteza de croaziera a fost cam de 140 km/h. Asta la dus. La intors am zis ca o lasam un pic mai moale. Asa ca daca tot nu ne grabeam am luat si un domn care statea la „Ia-ma nene” si l-am dus pana in Cluj. Daca tot eram in Cluj, ne-am oprit si la gara ca sa imi cumpar bilet la cuseta pentru trenul de la miezul noptii (ce imi place cum suna „trenul de la miezul noptii”!). Bineinteles ca o sa iau trenul din Campia Turzii dar macar de data asta am avut grija sa cer bat la cuseta, dar patul din mijloc ca sa nu mai am probleme cu scara. Nu ca ultima data ar fi fost probleme, doar ca scara nu vroia sa stea unde o puneam eu. Cum adormeam un pic….scara era din nou pe exteriorul compartimentului. In fine asta e alta poveste.

Una peste alta drumul de azi a fost unul lipsit de peripetii, cu exceptia uneia, cand era sa fim prinsi de un radar (de asta nou). Ce ne-a salvat au fost flashurile celor din fata. Bine, la acest drum am intalnit vreo 6 radare dar in cazul unuia era sa-l intalnim prea de aproape si de la o viteza prea  mare. Dar asta mi-a dat de gandit: daca tot a fost ziua barbatului, de ce sa nu lansez o campanie pentru a celebra ziua soferului (nu conducatorului auto, ci soferului) ma refer aici la acei soferi pe care te poti baza. Acei soferi care te anunta cand e un radar, care se lasa depasiti atunci cand isi dau seama ca tu ori esti mai grabit, ori masina ta poate mai mult si din respect pentru masina sa dau la o parte. Poate acum delirez din cauza lipsei de somn dar rog pe toti cei care sunt de acord cu ideea sa lase un comentariu pe blog. Vad eu ce fac dupa aceea cu comentariile. Noapte buna!

Lasă un răspuns

