Alte schimbari

Posted: 11/05/2010 in Din viata mea

Ei bine blogul a intrat in restrucuturare! Acest fapt sa intampla in urma sfaturilor primite de la Perfect Devil, cariua ii si multumesc cu aceasta ocazie. Am modificat tema, mi-am facut banner (o sa il arat omenirii in curand) si mai urmeaza o serie de modificari care sa faca blogul mai accesat. Chit ca, daca stau sa ma gandesc, la inceput blogul acesta nu se dorea a fi unul vizitat. Defapt nici nu stiu ce se dorea la inceput cu acest blog. O sa ma gandesc si o sa va spun la ce ma gandeam atunci.

P.S. Acest articol trebuia sa apara acum 2 ore dar se pare ca internetul meu („mirificul” internet de la Vodafone) a avut alte planuri.

Comentarii
  1. Perfect Devil spune:

    cu placere pustiule! 🙂
    nici un blog nu se vrea „vedeta” de la bun inceput. la fel am zis si eu „sa am un colt al meu unde sa aberez”..insa…daca nu vrei sa vada lumea, iei un caiet si un creion si expui pentru tine ce ai tu chef…dupa ce faci blogul si incepi sa scrii…parca ti-ai dori sa mai abereze cineva cu tine, sa vezi ca esti citit, sa mai afli si alte pareri..si asa, usor-usor, din „coltul meu de aberatii” se transforma in „intrati la mine! intrati la mine!” 🙂

  2. Bogy spune:

    Cam astapatesc si eu acum.
    Urmatoarea modificare: un avatar si pentru mine! 😛

Lasă un răspuns

