Nu, nu e vorba de film. Nu ca ar fi cine stie film, dar in fine. Ideea e ca in seara asta, inaintea tezei la matematica care e maine (Joi 13 Mai 2010) am vrut sa stiu despre ce aberam acum fix un an. Ei bine, acum fix un an nu scrisesem nimic, insa tin minte ca eram frustrat din cauza unei greve a profesorilor care a amant tezele. Nici nu mai stiu in ce data am dat tezele. Si atunci nu reuseam sa imi scot datele acelea din cap. La ce concluzie  am ajuns? Ca orice eveniment, oricat de important ar parea, se uita. Spre exemplu anul asta nici macar nu stiam ca cei de la generala dau teste. Si saracii, ce emotii ar trebuii sa aiba. Iar mie…nici nu-mi pasa! Pe mina ma doare de teza la matematica de maine, iar peste 2 luni nici nu o sa mai stiu la ce data am dat teza. Acuma incep si eu sa inteleg zicala „Cainii latra, ursul trece” Eu comentez ca fletul la mine pe blog despre ce se mai intampla prin tara/lume/viata mea si la final, tot eu uit ce s-a intampalt. Nu ca pe altii i-ar interesa. Acum inteleg de ce articolele despre teza nu au trecere. Nici macar pe mine nu ma mai intereseaza

Comentarii
  1. Culian spune:

    Uite ca aici (la faza cu tinutul minte) te poate ajuta blogul care pana la urma asa a si fost gandit initial – un jurnal virtual. Si eu mai arunc cate un ochi din cand in cand la ce scriam in trecut si ma amuz peste masura.

    Sanatate si virtute …
    Succes in indeplinirea planurilor tale de viitor !

    PS: Si daca-ti va fi de folos un link la mine in blogroll sa stii ca-l ai deja.

  2. Culian spune:

    PS2: Imi place tema blogului tau … parca am mai vazut-o undeva – imi pare cunoscuta :D.

  3. Bogy spune:

    Cred ca te inseli. Nu ai de unde sa ti se para cunoscuta tema. Probabil di cauza orei :))
    Iti multumesc pentru ca m-ai adaugat in blogroll si de indata ce o sa am permisiunea Internetului meu sa pot intra in Panoul de control, o sa te adau si eu. Pana una alta ma chinui de o ora sa scriu comentariul asta 🙂

  4. Perfect Devil spune:

    🙂 unul din momentele frumoase a fost atunci cand am intrat pe primele postari de pe blogul meu. ma gandeam „jeZzz, ce de aberatii am mai scis”. si nu au trecut decat cateva luni 🙂
    vizavi de teze..nu e nimic de tinut minte. vin si trec. nici eu nu imi mai amintesc de ele, de capacitate si altele. insa imi amintesc lururile cu adevarat frumoase din viata mea, pe care sunt convinsa ca nu le voi uita niciodata. de expemplu, prima iesire din tara, momentul in care mi-am cunoscut jumatatea, primele intamplari neplacute [am vreo doua mai ‘deosebite]…probabil ca atunci cand ai sa mai cresti ai sa realizezi ca nu vei uita niciodata ziua in care te-ai casatorit, ziua in care s-a nascut primul tau copil…astea sunt unice. nu ai cum sa le uiti…:)

  5. Bogy spune:

    Sunt convins ca evenimentele cu adevarat importante nu se uita, dar vroiam sa remarc cum ceva ce astazi e foarte important, maine nici nu iti mai amintesti 🙂

Lasă un comentariu