Trenul dragostea mea!

Posted: 12/05/2010 in Din viata mea, Drumuri
Etichete:, , , , , , ,

Not! Mi-am dat seama ca nu v-am povestit ce s-a intamplat cand m-am intors cu trenul. In primul rand era sa il pierd deoarece a ajuns in Campia Turzii cu 10 minute mai repede decat trebuia si daca tot a ajuns mai repede, de ce sa nu plece mai repede. Oricum o sa aiba intarzieri. Dar totusi l-am prins si m-am indreptat spre cuseta mea. Mi-am luat punga cu lenjerie de pat si ma indrept spre compartimentul meu. Surpriza: era lumina aprinsa. Mi-am zis ca poate acum o sa dau peste un grup de studente. Nu a fost sa fie: acolo toata lumea dormea. Era o baba (care se pare ca e accesoriu la cuseta. Nu primesti cuseta fara baba), doua fete dintre care una frumoasa si alta grasa, si doi tipi. Primul lucru care l-am vazut cand am intrat in cuseta a fost ca blestemata de scarea era la locul ei, in compartiment! Bineinteles ca era pusa pentru persoana care statea pe patul de deasupra mea. Va reamintesc acum mi-am luat bilet pentru patul din mijloc. In fine, mi-am facut patul, m-am strecurat in el chit ca ma cam incurca scara (ar fi meritat sa o duc afara, doar ca sa ma razbun). Si nu puteam sa adorm din cauza luminii. Dupa ce m-am convins ca defapt toata lumea doarme si au uita/nu au stiut sa stinga lumina, le-am stins-o eu. Spre dimineata am aflat de ce a stiut sa stea scara la locul ei: Deasupra mea statea fata aia draguta. Si pentru ea scara a stiut sa stea! Poate daca aveam si eu doua gauri la sud de buric, poate atunci statea si la mine scara. Pana una alta am reusit sa racesc pe tren. Mama lui!

Lasati ca vine vara si trec eu la masina. Ce e de admirat la CFR e ca de obicei pe sensul spre Campia Turzii/Oradea acumuleaza intarzieri pana in Brasov. Odata iesit din Brasovv nu prea mai acumuleaza intarzieiri. E drept nici nu cred ca recupereaza, dar cine stie.

Lasă un răspuns

