THE END IS HERE! THE END IS HERE! Stiu ca de obicei nu vedeti acest afis decat prin filme dar eu va pot spune ca se apropie sfarsitul. Si nu, nu m-am convertit la vre-o secta ciudata. Stateam eu bine-merci la mine in camera cand de odata pierd semnalul la televizor. Ma uit pe geam vad ca ploua, si fulgera … destul de tare. Cobor la parter si ma duc in camera bunicilor. Nici eu nu aveau semnal la televizor. Aici mentionez ca eu am TV prin satelit de la Dolce, ei au TV prin cablu de la o firma de cablu din Clinceni. Ma uit pe geam si ce vad: s-a inteti furtuna. Fulgera cam odata pe secunda si un vant…copacii erau inclinati la 45 – 60 de grade din cauza vantului. Mai, mai sa ii scoata din radacini. Imediat dupa aceea s-a luat curentul. Bezna totala. Adica, nu chiar bezna ca afara era lumina ca ziua. Din cauza fulgerelor puteai sa vezi cam tot ce misca. Folosind telefonul pe post de lanterna ma intorc sus la mine unde aveam o lumanare. Ma uit pe geam…m-am ingrozit. Fulgera cam in trei locuri simultan, fulgere din acelea mari, ramificate, stropii imi loveau geamul cu atata putere, aproape ca vroiau sa intre in camera. Si o vijelie….Vedeam copacii cum se chinuiau sa reziste fortei vantului.  Si eu care imi scriam un proiec la biologie care trebuie predat maine. Sper sa revina curentul in timp util ca sa pot scoate la imprimanta proiectul, altfel m-ar ars!

Oricum poate va intrebati cum de scrie idiotu’ asta daca nu are curent. Ei bine in acest moment sunt foarte mandru de internetul meu de la Vodafone si sunt foarte mandru si de bateria laptopului meu Acer 5732Z care a fost 90% incarcata in momentul de „shot-down”

Update Azi dimineata (14.05.2010 ora 9:40) inca nu a revenit curentul! I’m a dead man!

Comentarii
  1. Dodo spune:

    wow 🙂 si eu as fi vrut sa vad asa ceva, iubesc ploile cat despre o furtuna? preferata mea 😛

    p.s. si eu am internet de la Vodafone…mai rau nu se poate 😐

  2. Dodo spune:

    scuze…a ramas acolo link-ul de la al doi-lea blog…inca nu sunt sigur unde vreau sa raman asa ca am doua blog-uri. deocamdata pe blogger (http://dodovlife.blogspot.com/), cel din WordPress nu-l folosesc

  3. Bogy spune:

    Si eu ma laud ca imi plac furtunile dar eram foarte stresat din cauza proiectului la biologie care nu puteam sa il finalizez sau sa il printez. Dar, conform legilor lui Murphy dupa ce am colindat cativa kilometri prin magazinul Unirea ca sa gasesc o imprimanta, s-a intamplat sa nu trebuiasca sa predau proiectul vineri, daci tot pe joi trebuie predat. Daca stiam puteam sa stau si eu calm sa ma bucur de furtuna.
    Cat despre internetul de la Vodafone, ai dreptate; mai rau nu se poate. Dar eram destul de mandru de el cand afara era vijelie si eu stateam pe net 😀

  4. woflz spune:

    hmm… cum suna parca nu este real 🙂

Lasă un răspuns

