Monica

Posted: 19/05/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , ,

Nu, nu mi-am gasit prietena. Si sincer in perioada asta nici nu sunt sigur ca mai vreau (sper sa-mi treaca). Ideea este ca ma „certam” oarecum cu o fosta colega din generala. O cheama Monica.  Si cum faceam misto si ne cicaleam unul de altul, ea aduce vorba de cateva aspecte din viata mea pe carea mi-am dat seama ca nu le poate sti decat de pe blogul meu. Interesant e ca nu sunt informatii ce le-am afisat acum intr-unul din posturile recente, ci informatii ce le-am postat in articole de demult, ceea ce inseamna ca ea chiar nu a mintit cand mi-a zis ca ea mi-a citit blogul. Pai in conditiile astea nu pot decat sa ii multumesc, dar ii aduc aminte ca imi datoreaza o Cola. Stia ea de una, iar daca nu isi mai aminteste…..o sa-si aminteasca

Comentarii
  1. Monica spune:

    o sticla de 2 litri de SFANTA COLA vei primi cand vei veni in Turda si apoi mai discutam si meniul meu:))

  2. Bogy spune:

    No problem. Cred ca pot fura un meniu dintr-un restaurant :))

  3. Monica spune:

    nu la acel meniu ma refeream…dar daca tu esti in stare sa furi pentru mine…..;;)

  4. Bogy spune:

    Sti ca te-am iubit mereu, dar mi-a fost prea rusine sa iti zic :))

  5. Monica spune:

    lasa ca te citesc ca pe o carte deschisa si stiam asta de pe cls a 5a.

  6. Bogy spune:

    Ce cuplu frumos suntem, pacat ca suntem la 500 de km distanta 🙂

  7. Monica spune:

    si cand eram la 3 blocuri distanta tot asha eram…deci tot una e. nb ca mi-e somn

Lasă un răspuns

