Blonda, spectacol cotidian

Posted: 22/05/2010 in Din viata mea, Drumuri
Etichete:, , , , , , , , , , , , , , ,

Am vazut ca articolul meu cu „Familia spectacol cotidian” care, da, poate fi copiat si folosit ca tema deoarece a luat nota 10, e foarte cautat. Asa ca am decis (din dorinta mea de cat mai mult trafic) sa leg totul de „spectacol cotidian”.

Astazi am fost cu tata pana la Tg Muresc. Un drum frumos, linistit. La intoarcere am decis sa ne oprim la Metro. Si pentru ca tot eram acolo eu am decis sa astept in parcare la Metro si am asteptat sa vina Deyu, alt membru din ClubSeat. Soseste si el si amdoi ne mutam mai la umbra la un pahar de vorba. Si privind acolo vedem cum un nene vine cu cosul incarcat la masina sa. Lasa cosul la mica distanta de masina si se duce sa deschida garajul. In spatele lui, un VW Sharan cu o blonda la volan da cu spatele. Blonda nu s-a uitat, iar pentru a arata tuturor cat de bine stie ea sa conduca, a dat in spate cat de tare a putut. Fix in cosul incarcat al omului nostru. Bineinteles stopul blondei spart. Dar blonda (care era o babeta de vreo 35 de ani) se da jos din masina si incepe sa debiteze (injuraturi cred) in maghiara. Omul nostru, saracul pe langa faptul ca nici nu itelesese prea bine ce se intamplase, eu nu cred ca intelegea ce ii spune blonda. Din ce mi-a tradus Deyu blonda insista sa vina politia, sa faca proces verbal si omul sa ii plateasca stopul. Vezi sa nu. Toti din jurul ei ii ziceau (in romana) ca atunci cand dai cu spatele trebuie sa te asiguri. Blonda „Nu, ca el a lasat cosul in mijlocul drumului”. In fine, au tinut-o asa vre-o 10 minute, iar in spatele blodei s-a format o coada frumusica de masini, pentru ca blonda nu vroia sa mute masina pana nu vine politia „ca sa vada politia exact unde s-a intamplat” In fine cand s-a vazut incoltita de 4 barbati nervosi a mutat masina (dar nu mai mult de o jumatate de metru). Intre timp a venit tata din Metro, s-a uitat si el alaturi de noi cum blonda continua sa debiteze in ungureste tot felul de vorbe. Mi s-a zis ca ar vorbii singura. Si eu cred asta. nimeni din jurul ei nu se mai obosea sa o asculte. Omul nostru si-a golit cosul si l-a dus la loc, coloana de masini trecea nepasatoare pe langa blonda, omul nostru a plecat, blonda continua sa debiteze cuvinte straine pentru urechea mea.

Aceasta intamplare ma duce cu gandul la postul lui Marius: „Spune NU femeilor la volan„. Si chiar are dreptate. Unele specimene nu ar trebuii sa aiba acces la volan. Francy se exclude 😀

Lasă un răspuns

