Asa am ajuns. Am ajuns sa mor de foame in propia casa.  Din fericire nu mor de foame din cauza crizei. Mor de foame din cauza tatei. Suna dubios, nu? Ei bine, de cand eu si cu mama ne-am mutat la Bucuresti, iar tata a ramas „burlac” pe la Turda, el e obisnuit sa vina acasa seara sa isi prajeasca niste carnati si gata. Acum cand sunt si eu pe aici, pana seara cand vine el cu proviziile eu n-am ce manca. Pe vremuri era langa blocul meu un mic fast-food. O data pe saptamana gaseai si shaorma la ei. Nu mai e. Si din pacate nu pot sa merg la un restaurant sa cumpar o pizza pentru ca tot ce mai am in portofel sun 13 lei. Nu cred ca imi ajunge de o pizza. Asa ca, pana una alta, am ramas acasa si ma indop cu ciocolata si dulciuri (de astea am). Dar asa muritor de foame cum sunt, stau sa ma gandeam la viitor. La viitorul tehnologiei. Ma gandesc ca poate copiii mei voi putea sa ii las acasa cu lacat pe frigider si usa incuiata o luna, pentru ca nu  o sa rabde foame. Eu asa ma gandesc ca in urmatorii 10-20 de ani, se va ajunge la o metoda prin care o sa ne putem hranii fara sa iesim din casa sau sa gatim. Am vaazut acum cateva luni pe Discovery Science ca  se lucreaza la o metoda prin care ne-am putea „printa” mancarea, hainele, mobila. Practic ei ziceau ca am putea sa cumparam sablonul de pe net, iar apoi imprimanta noastra super inteligenta va fi in stare sa reproduca acel model. Spre exemplu, daca eu vad pe internet un tricou, voi platii o suma de bani, voi descarca un fisier, voi executa acel fisier, iar apoi imprimanta mea o sa imi creeze (din nimic parca) acel tricou. Si vor sa faca acelasi lucru sa fie posibil si cu mancarea. Deci gata cu gatitul, o sa intram pe net, platim 1 leu pe o farfurie de supa, imprimanta o creeaza, la nevoie o incalzim la micro unde si gata!

Eu nu mi-as face griji din cauza platitului pe net. Suntem romani, mai mult ca sigur o sa gasim noi o metoda sa ne piratam mancarea, hainele si mobila.  Ce frumos ar fi. Dar revenind la criza zilei: cine imi da si mie o farfurie cu mancare?

Lasă un răspuns

