Gospodine halterofile

Posted: 17/06/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , , , ,

Va rog sa ma scuzati daca nu am scris bine cuvantul „halterofil”, dar termenul asta mereu mi-a dat batai de cap. Nu stiu de ce.

De cand tata are mana rupta, el cam este dependent de mine. Eu trebuie sa incarc si sa golesc masina de spalat, eu trebuie sa intind rufele, eu trebuie sa gatesc, praful nu il sterg si de lene. Ideea este ca acum eu fac cam toate lucrurile pe care le facea mama sau orice alta gospodina. Am ajuns la urmatoarea concluzie: e munca grea! Si nu ma refer aici doar la grea in sensul de epuizanta, vreau sa zic ca e grea, grea. N-am habar cat cantareste cosul de rufe dar dupa ce am facut doua drumuri cu el plin, a inceput sa ma doara spatele. Aseara am gatit spanac. Pai am invartit in tigaia aia spanacul de am crezut ca imi desurubez bratul din umar. Cred ca daca e sa ma ocup de tot ce tine de casa timp de o luna, bratul meu o sa fie cel putin la fel de mare ca a lui Van Dame. Si atunci ma intreb: de mic copil am fost invatat ca femeile trebuie ocrotite, protejate, cica nu trebuie lovite nici cu o floare, dar pun pariu ca o gospodina adevarata are mai multa forta in brate decat am eu! Si atunci ma intreb cum faceti voi femeile sa pareti asa lipsite de aparare si finute? Voi ar trebuii sa fiti numai vibra, sa aveti bratul cat piciorul meu de gros!

Acuma nu ma intelegeti gresit, nu sariti cu gura si tigaile pe mine ca sunt misogin, ca nu sunt (cred), dar sunt curios! Totusi, cum reusiti sa faceti munca asta si sa pareti asa de suple?

Comentarii
  1. aliceboboc spune:

    Eh, uite ca eu pot sa si gatesc, sa fac si curatenie, pe scurt tot ce tine de casa 😀 si nu totusi nu am muschi 😛

  2. Zamfir POP spune:

    Prietene, peste vreo şase decenii, adunând saci de experienţă de viaţă, … tot întrebarea aceasta ţi-o vei pune!

Lasă un răspuns

