Dependenta jocurilor on-line

Posted: 21/06/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , , , , , ,

Salutari la tot globul! M-am intors dintr-o mini-vacanta (in vacanta) din Maramures, de la bunici si pentru ca atata timp cat am lipsit eu pe blogul meu s-a asternut praful, mi-am zis sa postez un articol care s-ar putea sa intereseze pe mai multa lume. E vorba de jocurile on-line.

Asa cum stie multa lume, jocurile on-line devin din ce in ce mai populare. Nu o sa fac un articol plin de statistici, insa o sa il fac pentru ca a inceput sa ma apuce si pe mine febra acestor jocuri. Si eu sunt un om destul de mult in urma cu tehnologia la modul muuult in urma. Am descoperit Twitterul cu o intarziere de un an si desi l-am descoperit nu il folosesc, hi5 nu imi place, de myspace am auzit dar nu am intrat niciodata pe site, cu facebook ma mai impac. La modul ca imi place si ma joc jocurile lor. Poate prea mult. Dupa o scurta perioada de observare, am ajuns la concluzia ca cel mai popular joc de pe Facebook este FarmVille. Va zic sincer ca nu am incercat niciodata, si poate e mai bine. In urma cu cateva saptamani am auzit la stiri ca un roman isi vinde ferma FarmVille pentru 5000 (cinci mii) de euro. Cam mult, dar in fine. Ceea ce eu ma joc (poate prea mult) e CarMadness. Ideea jocului este sa iti cumperi o masina, o tunezi, mergi cu ea la curse, castigi bani, o tunezi si mai mult, te mai dai doua-trei curse, si o vinzi. Am inceput sa ma joc jocul asta cam mult dar nu ma pot oprii pentru ca ma vad atat de aproape fata de cum ii vedeam pe altii cand am inceput jocul. Mai am putin si imi pot cumpara cate masinii vreau, masinile mele sa aiba valori astronomice cand vine vorba de putere etc.  Sunt foarte aproape si nu mai vreau sa ma las. De asemenea am inceput in paralel si Motorcycle Madness care e aceeasi chestie dar cu motociclete.

Voi (cititorii mei fideli si nu numai) aveti o astfel de dependenta sau, mai bine zis, viciu? Va puteti lasa de el oricand sau e ca fumatul? Ce parere aveti despre aceste jocuri? V-ati apuca sa jucati astfel de jocuri?

Comentarii
  1. Zamfir POP spune:

    Da! Eu sunt dependent de cele cinci bloguri ale mele: http://zamfirpop.com

  2. muzica noua spune:

    Buna ziua,sunt administratorul blogului muzica-mea.ro , si as dori link exchange cu blogul dvs.,daca sunteti deacord treceti-ma cu titlul muzica si scrieti-mi aici http://www.muzica-mea.ro/schimb-linkuri/

  3. muzica noua spune:

    link adaugat, te rog adauga si www la link ,multumesc.

Lasă un răspuns

