Leapsa din nou!

Posted: 05/07/2010 in Din viata mea
Etichete:, , ,

Am primit zilele trecute o leapsa de la AleTzu, pe care recunosc ca am mai facut-o odata. Insa am zis sa o repet pentru ca in week-end am fost la Bucuresti si automant am schimbat locatia calculatorului. Deci, cum stateam eu linistit pe pat cu calculatorul in brate, il las pe pat, ma dau jos, ma intorc spre stanga si incep sa fac pasi. Singura problema e ca dupa jumatate de pas am ajuns la pat. Nu-i nimic ma urc cu picioarele pe pat si da-i sa sune. Mai fac vre-o doi pasi si ma gasesc nevoit sa scot capul pe fereastra pentru a mai putea inainta. Dupa inca un pas nu mai am unde sa merg. Sunt jumatate iesit pe acoperis. De acolo pot vedea casa vecinei, un avion militar vechi care se da in spectacol in aer si cam atat. Am decis sa ma intorc la laptop sa „raportez” cela vazute, insa apierdut semnalul la net. Dupa 15 minute de mutat laptopul de colo-colo tot nu si-a gasit semnalul pentru net. Asa ca am inchis totul si m-am dus la PlayStation sa ma joc FIFA10.

Eu predau leapsa mai departe lui Puffy, Alex, Alice

Lasă un răspuns

