Am revenit dupa o scurta pauza, in blogosfera. De data asta vin cu o intrebare existentiala pe care mi-am pus-o noaptea trecuta. Cu toti am auzit ca daca iti doresti un lucru cu adevarat, acesta o sa se intample. Aicea eu sunt putin derutat pentru ca e destul de interpretabila zicala; daca iti doresti cu adevarat un lucru o sa muncesti tu si nu o sa te lasi pana il obtii sau pur si simplu iti doresti un lucru si fara ca tu sa faci altceva, astrele se aliniaza ca tu sa obtii acel lucru? Daca ar fi sa recurg la experienta personala….tot in dubii raman. Acum un an imi doream foarte tare sa intru la un liceu bun in Bucuresti si sa dau peste un colectiv unde sa ma simt bine. Ei bine asta s-a adeverit, dar recunosc ca am tras tare pe clasa a 8a ca sa am note bune sa intru la liceu, colectivul nu mi l-am putu alege eu, dar am dat peste colectivul dorit. Insa alta data, nu mai stiu cu ce ocazie, am participat la o tragere la sort. Premiul era o carte pe care eu sincer chiar mi-o doream. Tot ce am putut face a fost sa completez talonul, sa il pun in urna si sa astept. Ei bine, am castigat cartea. Si au mai fost cateva chestii marunte care s-au adeverit. Mi-am dorit ca tipa draguta care tocmai urcase in autobuz sa se aseze langa mine si s-a asezat; si alte episoade de genul acesta, minore. Insa treaba asta cu „doreste si ti se va adeveri” cred ca merge doar la lucruri marunte. Daca in locul cartii premiul era o masina, puteam sa mi-o tot doresc, nu cred ca o castigam.

Deci va intreb: daca ne dorim cu adevarat ceva, acel „ceva” vine la noi pur si simplu fara ca noi sa facem ceva sau e doar autosugestia, iar noi defapt luptam fara sa ne dam seama pentru acel „ceva”?

Lasă un răspuns

