Stateam acuma la PlayStation si ma gandeam daca sa fac sau nu un nou review despre cel mai recent joc pe care mi l-am cumparat, FIFA 10. Am ajuns la concluzia ca o sa ii fac un review, dar nu acum. Si motivul nu este pentru ca mor de foame si mi-e pofta de tocanita, ci pentru ca acest post este o tocanita, sau un ghivechi daca va e mai usor de inghitit. S-au intamplat destul de multe in capul meu intr-un timp foarte scurt si decat sa le postez pe fiecare in parte in mai multe articole mai bine unul amestecat.

Apropo de articolul de ieri legat de puterea dorintei….inainte sa imi raspunda cineva, va zic eu: nu e adevarat! Mi-am dorit si eu odata dupa foarte mult timp ca Germania sa castige semifinala cu Spania. Si ce au facut nemtii? Au pierdut cu 1-0. Deci se pare ca nu e suficient sa imi doresc eu un lucru ca sa se indeplineasca.

Alte lucruri care mi-au mai trecut prin cap este ca aproape a trecut o luna din vacanta de vara in care eu nu am facut mare lucru. Dar sa gandesc pozitiv: nu a trecut o luna din vacanta, a trecut o luna, mai am doua. Parca nici asa nu suna bine, dar in fine, mai bine de atat nu o pot spune.

Si daca tot a venit vorba de spus lucruri, privind pe primele pagini ale blogului, mi-am dat seama ca in ultimul timp blogul meu a suferit o usoara evolutie (sau poate e o involutie). Am ajuns sa scriu despre lucruri tot mai diverse din diferite domenii, nu mai e doar un jurnal personal on-line la care sa nu dau la nimeni link-ul. Asa ca ma gandeam: oare nu ar fi bine venite niste catogorii noi? Sau macar o categorie noua. Mie a inceput sa mi se para ciudat ca un articol sa fie incadrat la „Din viata mea” si el sa contina informatii despre meciul Germania-Spania, viata lui Dan Diaconescu, meciul lui Bute etc.  Voi ce parere aveti am sau nu nevoie de minim o categorie noua?

Lasă un răspuns

