Asa le spune bunicul meu la majoritatea macanicilor. Sunt sigur ca aici se refera doar la cei care n-au 8 clase si nu stiu sa faca altceva decat sa desfaca si sa stranga cateva suruburi. Ei bine eu am 9 clase si ieri am invatat sa slabesc si sa strang mai multe suruburi.  Ieri dimineata pe la ora 8 am plecat cu tata deodata spre atelierul sau, nu ca sa il ajut sa faca lant, ci ca sa ma ajute el sa schimb faruruile la masina. El a cumparat la inceputul saptamanii un set de faruri cu lupa, cu bixenon si angel eyes, iar ieri le-a venit randul sa fie montate. As putea acuma sa stau sa va povestesc cat m-am chiut eu si cu tata sa desfacem farurile fara sa le spargem, cat ne-am chinuit sa tragem cablurile de la xenon, dar nu are rost sa intru in detalii. Ideea e ca am facut si eu cu mainile mele. Sincer inca ma dor buricele degetelor si picioarele, pentru ca asa o viteza incredibila am incat toata operatia de demontat 2 faruri, desfacut doua faruri, schimbat far, lipit far, tras fire, montat doua faruri a durat 12 ore de munca. Timp in care am consumat 2L de Cola, 4Litri de apa minerala si cam 250ml de cafea. A fost o zi lunga si rezultatul e pe masuri. O sa dau un edit la postul acesta cand o sa am o poza clara cu rezultatul.

Lasă un răspuns

