Pregatiti pariurile

Posted: 11/07/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , , , , ,

Pun pariu ca meciul din seara asta va fi unul foarte urmarit. Ma refer, normal, la Finala Campionatului Mondial de Fotbal FIFA 2010.

Mi-am zis ca n-ar fi rau deca pentru cateva ora as transforma blogul meu in casa de pariuri on line. Ma gandeam asa: sa va invit sa lasat sub forma de comentariu scorul la care credeti ca se va termina meciul. Daca ati nimerit scorul eu va dau o sticla de Coca-Cola de 0.5 litri. Daca se ajunge la lovituri de la 11 metri trebuie sa dati scorul de la penalty-uri.

Ultimul comentariu se accepta la ora 20:30.  Succes!

Lasă un răspuns

