Nu, nu se face o continuare la Top Gun dar am zis ca asa suna titlul mai palpitant.

Astazi de dimineata intentionam sa merg cu tata la cumparaturi, insa pe cand ne suiam in masina am vazut 2 elicoptere militare si un MIG pe cer. Atunci ne-am adus aminte ca astazi la Baza 71 Aeriana Campia Turzii,  este Ziua Aviatiei. Am schimbat traseul, am bagat talpa in masina si fuga la pista. Intradevar azi era, deci daca n-ati stiut, imi pare rau pentru voi ati pierdut evenimentul. Sa va povestesc in linii mari ce s-a intamplat. S-au serbat 100 de ani de la primul zbor si, la fel ca anul trecut, au facut demonstratii de lupta aeriana si terestra, MIG-urile 21 au „defilat” prin fata publicului la viteze sub-sonice si super-sonice, elicopterele au defilat si ele, au avut la fe ca in alti ani un MIG expus, ne lasau sa ne suim pe aripile sale. Partea buna, fata de alti ani organizarea a fost mai buna. Nu au mai fost masini parcate pe marginea drumului si au fost mult mai multe standuri. Au fost standuri cu mancare (mici si frigarui), inghetata, bere, au fost cei de la TopCar (reprezentanta SEAT Cluj) cu cateva modele expuse. Una peste alta a fost frumos.
Poze din pacate nu am pentru ca desi am luat aparatul foto cu mine, am uitat sa iau si cardul de memorie pentru aparat. O sa incerc sa fac rost de niste poze de anul trecut, pentru ca exercitiile au fost foarte asemanatoare

Lasă un răspuns

