Ei bine  nu se inchide postul national de televiziune, nici nu isi schimba denumirea sau sigla,  insa potrivit MotorSportNews.ro TVR nu va mai transmite din 2011 Formula 1. Cei de la DigiSport au cumparat drepturile de televizare, stiu ca exista oameni care nu receptioneaza DigiSport (printre care si eu) insa totusi ma bucur ca nu mai transmite TVR cursele. Se pare ca cei de la TVR acuza audienta scazuta, insa trebuie sa recunoastem ca cei de la TVR sunt caposi. De mai multi ani lumea striga „Inchideti gura comentatorilor, vrem sa auzim motoarele!” Insa cei de la TVR nu am luat actiuni in acest sens. Eu am renuntat sa ma uit la Formula 1 nu din aceasta cauza ci din cauza ca s-a retras Schumacher. Acum ca a revenit am inceput sa ma uit din nou. Oricum, odata cu schimbarea postului se vor schimba si comentatorii, desi acestia nu sunt inca cunoscuti, stim ca acestia nu vor fi Victor Bonifaciu si Mihai Alexandrescu. Sunt tare curios cum se vor auzii cursele din 2011!

Sursa: http://www.motorsportnews.ro

Lasă un răspuns

