Salutari! Am revenit dupa o saptamana de la bunici din Maramures. Stand pe acolo nu am facut mare lucru, am citit doua carti, Tunele 3 si 20.000 de leghe sub mari. Tot in aceasta vacanta mi-am adus aminte ce femeie credincioasa este bunica, si asta m-a facut sa ma gandesc la Sfarsitul Lumii.Stiu ca pentru unii aceasta stire nu este o noutate. Daca ar fi sa privim cu atentie am vedea ca semnele sunt peste tot. Maiasii ne-au prezis asta, cutremurele sunt tot mai dese, incendii, inundatii, probleme economice mondiale, crize, oamenii sunt tot mai rai, ne indepartam de Biserica… ce sa mai, sfrasitul e aproape!

Eu unul nu am vrut sa cred asta. Am zis ca daca e sa vina sfarsitul lumii in decembrie 2012, asta ar insemna ca eu sa nu am permis de conducere decat 3 luni. Nu accept asa ceva! Insa astazi am vazut ceva ce m-a facut sa-mi schimb parerea despre Apocalipsa. Am fost astazi la Kaufland Turda si dupa ce am cumparat ce era de cumparat, m-am indreptat spre raionul de Coca Cola si …. SOC! Era gol. Defapt era plin cu Coca Cola ZERO (o mare porcarie) si atunci am inceput sa caut Coca Cola Originala; caut pe un raft, caut pe celalalt, caut sus, caut jos, dau de Coca Cola la 0.5, imi zic: „Bun! Face progrese, dar unde e Cola mea??” dupa ce ma mai invart ca fraierul in jurul raftului ca un caine dupa coada sa, vad un baiat angajat acolo si il intreb: „mai aveti Cola in spate, ca aici nu mai e?” dar el imi zice ca nu mai aduc. Am simtit cum mi se inmoaie genunchii. Am cerut explicatii si am aflat ca cei de la Kaufland nu s-au inteles cu cei de la Coca Cola in privinta pretului. Si acea Coca Cola ZERO era din timpul Campionatului Mondial de Fotbal, asta ca o dovada de cat de bine s-a vandut. Se pare ca o sa mai vina Coca Cola la Kaufland peste cateva saptamani. Ce semn mai clar al venirii Apocalipsei poate fii decat acela de a nu putea cumpara Coca Cola Originala de la hypermarket-ul din colt??? Stiu ca voi o sa imi spuneti „Pai bai prostule, nu mai polua netu si cumpara Cola de alt undeva, fomistule!” dar nu asta e ideea. Ganditi-va ca la nivel national la ora actula in niciun magazin Kaufland din Romania nu se mai gaseste Coca Cola originala la 2 litri (sau la 2.5). Poate nici Coca Cola ZERO, poate nicio sticla de Cola la 2 litri. Ascultati-ma pe mine: THE END IS HERE! Si asta ne lasa cu trei optiuni:

1) E un semn clar ar venirii Apocalipsei!

2)E o conspiratie de-a PD-L ului ca sa ne lase moralul la pamant si sa creasca preturile

3) E doar o simpla neintelegere inctre Kaufland Romania si Coca Cola Romania si se va remedia fara efecte negative pe termen lung (cea mai putin posibila si mai aberanta varianta)

Voi ce parere aveti?

*acest articol are tenta de pamflet, insa (la nevoie) poate fi considerat cat se poate de serios!

Comentarii
  1. […] Apocalipsa e aproape Tue Aug 03, 2010 0:45 am Salutari! Am revenit dupa o saptamana de la bunici din Maramures. Stand pe acolo nu am facut mare lucru, am citit doua carti, Tunele 3 si 20.000 de leghe sub mari. Tot in aceasta vacanta mi-am adus aminte ce femeie credincioasa este bunica, si asta m-a facut sa ma gandesc la Sfarsitul Lumii.Stiu ca pentru […] […]

Lasă un răspuns

