Daca un pic mai devreme ma pangeam ca nu mai am inspiratie pentru un nou articol, lucrurile s-au schimbat un pic. Stateam si ma uitam pe geam si am vazut cum parca sa strang nori de ploiae si m-am gandit cum ieri si azi eu n-am facut nimic util pentru omenire. Asa ca mi-am adus aminte de un filmulet care e destul de la moda acum. E „opera” celor de la Divertis (mai nou Comedis) si este o parodie a imnului Campionatului Mondial Waka Waka. Mie sincer imi place piesa si versurile (daca sarim peste partea de inceput care e putin exagerata). Refrenul mi se pare foarte tare, chiar daca unii spun ca e fara logica. Eu unul nu-l vad asa, dar ma rog, …  lentile heliomate.

Lasă un răspuns

