M-am hotarat sa mai postez un articol nou. In ultimele zile tot am vrut sa mai postez ceva, dar nu aveam inspiratia si starea de spirit necesara. Nici acum nu am inspiratie, insa ma simt dator fata de mana de cititori care ma viziteaza zilnic. Fara sa postez nimic am in fiecare zi peste 10 vizitatori. Nu stiu daca sunt roboti sau nu, dar va multumesc ca ma cititi!

Stiri importante nu am sa va dau. Singura stire cu adevarat importanta este ca mi-am schimbat lentilele la ochelari. De doua saptamani am lentile heliomate. Pentru omul de rand asta inseama ca atunci cand e soare afara, lentilele se intuneca si devin ca ochelarii de soare.  Si mie imi place asta. Unii se lauda ca vad viata prin lentile roz, e foarte bine; eu vad viata prin lentile heliomate care se intuneca. Deci vad o lume intunecata. Si apropo de lumi intunecate si lumi roz, voi ce parere aveti: Starea noastra de spirit afecteaza lucrurile care ni se intampla? Adica daca esti fericit si ai moralul ridicat toata ziua ti se intampla numai lucruri bune, sau lucrurile  bune vin si daca esti pesimist?

Comentarii
  1. […] M-am hotarat Tue Aug 10, 2010 14:35 pm M-am hotarat sa mai postez un articol nou. In ultimele zile tot am vrut sa mai postez ceva, dar nu aveam inspiratia si starea de spirit necesara. Nici acum nu am inspiratie, insa ma simt dator fata de mana de cititori care ma viziteaza zilnic. Fara sa postez nimic am in fiecare zi peste 10 […] […]

  2. Hmm… Interesanta ultima parte a postului, nu m-am gandit la asta niciodata :), dar cred ca da, acum depinde de imprejurari, si mai ales de cei care te inconjoara 😉

Lasă un răspuns

