De la inceput vreau sa imi cer scuze daca acest articol va fi plin de greseli de tastare. Nu postez de la mine de acasa, nu e tastatura mea,  e ora oo:23 si sunt destul de obosit. Ideea e ca ultima saptamana a fost una din cele mai bune saptamanii din aceasta vacanta. Duminica m-am intors cu tata de la Bucuresti si a fost un drum care a avut momentele sale de adrenalina, dupa care Luni si Marti, am stat frumusel acasa si nu am facut nimic. Miercuri am fost cu tata pana la Baia Mare ca sa schimbam placutelele de frana pe spate. Joi dis de dimineata am luat autobuzul spre Campia Turzii unde m-am intalnit cu tata si am plecat impreuna spre Buzau. Un drum linistit, cu remorca, fara probleme,  fara soferi frustrati de soarta in trafic, foarte linistit. Azi (sau ma rog, ieri) Vineri 13 am plecat cu tata si niste prieteni de familie spre Bucuresti. Tata si cu cunostintele noastre trebuie sa termine de izolat casa, insa eu nu o sa ii ajut. Defapt nici macar nu am ajuns pana la Bucuresti. Eu am ramas in Brasov la niste vechi si foarte bune cunostinte de familie, unde ma simt foarte bine. Am ramas aici deoarece maine ( 14-08-2010), ClubSeat face o coloana de Seaturi pe Transfagarasan si eu nu puteam lipsi de acolo, chiar daca nu sunt decat pasager. Astfel ma voi intalnii de dimineata cu membri ClubSeat din Brasov, ii vom astepta pe cei care vin in coloana de la Bucuresti, vom merge catre Sibiu, urcam spre Balea Lac, si o parte din noi (printre care si eu) ne intoarcem spre vesela Capitala. Sunt foarte entuziasmat de drumul de maine (adica azi), iar in cazul in care ati ajuns pe blogul meu cautand informatii despre Transfagarasan, daca vedeti o coloana amre de Seat-uri care se misca incet in data de 14 August 2010 sa stiti ca e ClubSeat Romania sinu incercati sa ne claxonati caci numai ne veti enerva si vom merge si mai incet ca sa va enervam si noi.

Cam atat pentru seara asta, v-am dat si stiri din trafic, si repet  in data de 14 august 2010 (14.08.2010) traficul pe Transfagarasan va fi ingreunat de o coloana de masini marca Seat care vor merge in  coloana. Drive safe!

Comentarii
  1. […] O saptamana pe drum Sat Aug 14, 2010 0:37 am De la inceput vreau sa imi cer scuze daca acest articol va fi plin de greseli de tastare. Nu postez de la mine de acasa, nu e tastatura mea,  e ora oo:23 si sunt destul de obosit. Ideea e ca ultima saptamana a fost una din cele mai bune saptamanii din aceasta vacanta. Duminica m-am […] […]

Lasă un răspuns

