Ei bine nu am scris de mai bine de o saptamana, dar scriu acum. Din pacate nu scriu “in direct” asa cum fac de obicei, ci, ceea ce cititi voi acum au fost scrise in data de 20.08.2010 la ora 00:45 de pe … tren. Dragostea mea vesnica, lucrul de care nu ma pot despartii in viata, trenul! Ce inventive minunata, o adevarata minune ce marcheaza apogeul inginerii si mecanicii moderne. Inventia care a revolutionalizat modul in care ne deplasam, obiectul pe care acum il luam acum ca un privilegiu, asa cum spuneam, o minunatie. Vorbesc bineinteles despre motorul cu combustie interna care se gaseste pe BMW M3, Mercedes C Klasse AMG, Seal Leon Cupra/FR, Hyundai Accent, BMW M5 Hurricane by G-Sport, Mazda RX8 si Monopostul de F1 a lui Michael Schumacher. Daca ma intrebati pe mine (si chiar va pasa de parerea mea) trenul e doar un carnat sub dezvoltat in Romania. Daca soseste mai devreme in statie crezi ca nu e Acela trenul tau, nu te sui in el si il pierzi, merge pe sine deci nu poate vira, nu merge cu mai mult de 100km/h, niciodata nu sti exact unde esti penrtu ca tot ce vezi e camp, si toate campurile sunt la fel, nu face depasiri, nu are serpentine unde forta G sa te lipeasca de marginea scaunului, nu face sprinturi in rampa cu motorul la minim 4500 rpm. Nici macar nu are motor cu combustie interna! Are un motor electric. Nu iti delecteaza urecea cu sunetul evacuarii, nu ii scartie rotile cand demarezi, nu ii derapeaza spatele in curbe (drift)  nu face nimic interesant. E doar o rama care se taraste pe un traseu stiut pe dinafara si delimitat de sine metalice. It’s useless!

Revenit la chestii mai serioase, poate ati observant ca in acest articol am scris destul de mult despre motorul cu combustie interna si senzatiile care ti le ofera o masina. Poate acest lucru se datoreaza faptului ca sambata 14.08.2010 am fost impreuna cu cei din ClubSeat, in coloana spre Transfagarasan. Am postat despre asta. Drumul a fost superb. In Brasov am fost un pic bezmetici la modul ca ne-am ratacit unii de altii, dar dup ace am iesit ddin Brasov ne-am reintalnit. Eu am incercat sa fiu un bun cetatean asa ca am trimis un SMS la Europa FM sa ii anunt pe conationalii mei ca iesirea din Brasov e ingreunata de 40 de Seat-uri. Nu stiu daca mesajul a fost difuzat.  Eu am mers intr-un Seat Leon FR condus de Bubulutza. Dup ace am iesit din Brasov, va pot spune ca eu eram in car number 1, si in spatele nostrum inca un Seat Leon FR, doua Seat-uri Leon Diesel Sport, si o Ibitza Rally R Limited edition, nu pot sa spun viteza de croaziera si stilul de mers, dar …. am mers. Le un moment dat a trebuit sa ne oprim pentru a-I astepta pe ceilalti (nu stiu ce i-a retinut :D)

Drumul si peisajul au fost superbe, poze puteti gasii pe profilul meu de FaceBook (http://facebook.com/bogyv). Ei bine acuma cred ca o sa fac o pauza. Poate o sa mai scriu. It’s gonna be a long night. Acum trebuie sa imi caut stica de suc pentru ca trenul nu are un support de pahare cum gasesti intr-un M3, Mercedes, Seat Leon, Hyundai Accent sau orice alta masina.

Mama lui de tren!

Anunțuri
Comentarii
  1. […] Long way blogging Fri Aug 20, 2010 12:42 pm Ei bine nu am scris de mai bine de o saptamana, dar scriu acum. Din pacate nu scriu “in direct” asa cum fac de obicei, ci, ceea ce cititi voi acum au fost scrise in data de 20.08.2010 la ora 00:45 de pe … tren. Dragostea mea vesnica, lucrul de care nu ma pot despartii […] […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s