Soldat cazut la pat!

Posted: 28/08/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , , , , , , , ,

Salutari! Cu toate ca inca mai este vacanta, observ ca prezenta mea pe blog s-a tot rarit. Am si o scuza destul de buna pentru asta. Probabil ca stiti ca inainte sa inceapa scoala, orice elev se duce la dentist, frizer, spa, solar etc. Eu nu sunt chiar atat de modern, asa ca m-am dus la doctor sa ma operez de unghii incarnate. Din nou. Este a treia sau a patra oara cand ma operez in decurs de doi ani si jumatate. Doua saptamani trebuie sa stau la pat. Desigur imi este foarte greu sa ii amintesc acest lucru tatei, care este in acest weekend la Bucuresti, si  nu ezita sa imi ceara sa ma dau jos din pat ca sa inched usa dupa el, sau sa ii aduc un pahar cu apa cand el lucreaza la izolatul casei pe interior.  Dar cand nu ma cert cu tata, stau in pat (asa cum mi-a zis doamna doctor sa fac), dorm, mananc, ma uit la televizor si citesc. Am reusit sa termin 20.000 de leghe sub mari, acum citesc Farul de la capatul lumii si dupa aceea vad eu ce mai citesc. Cred ca va fi tot din colectia Jules Verne, pentru ca daca tot am facut-o pe mama sa dea bani grei pe carti, macar pot sa le citesc J

Acum cred ca o sa mai bag o portie de somn si dupa aceea o sa continui lista cu cadouri ce mi le doresc pentru ziua mea.

Astept urarile voastre de insoanatosire grabnica. Daca doriti sa imi trimiteti bani, lasati un mesaj si o sa va zic un cont de banca in care sa puteti dona.

Comentarii
  1. […] Soldat cazut la pat! Sat Aug 28, 2010 21:53 pm Salutari! Cu toate ca inca mai este vacanta, observ ca prezenta mea pe blog s-a tot rarit. Am si o scuza destul de buna pentru asta. Probabil ca stiti ca inainte sa inceapa scoala, orice elev se duce la dentist, frizer, spa, solar etc. Eu nu sunt chiar atat de modern, asa ca m-am dus […] […]

Lasă un răspuns

