Amintiri din trecut

Posted: 30/08/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , , ,

Cu acest articol doresc sa programez un “memo” de care sa imi aduc aminte peste ani. Nu ca azi ar fi fost o zi extraordinara, dar totusi a fost. Astazi, in 30 August 2010 am fost pana la spital ca sa imi schimbe bandajele de la degetele de la picioare, nimic interesant pana aici. Dar nu stiu daca a observant tot romanul, dar a venit luna Octombrie peste noi (si nu, n-am uitat ordinea lunilor). E drept ca nu sunt propia mea soba, insa nici nu sunt o fire friguroasa; insa azi mi-a fost frig. Atat de frig incat am fost in oras cu blugi si tricou cu maneca lunga! Daca ar fi sa o luam calendaristic…. Am purtat un tricou cu maneca lunga in august. E drept ca e sfarsitul lui august, dar in alti ani tricoul asta ar fi stat in dulap cu moliile pana la inceputul lui Octombrie, poate si mai tarziu. Acum vad ca e sfarsitul lui Octombrie. Ca o remarca personala, pot spune ca incalzirea globala, provoaca o racire tot mai accentuata a vremii. Iarna a durat pana in Martie, vara a inceput in Iulie, toamna incepe in August, Iarna va incepe la mijlocul lui Noiembrie (stiu asta pentru ca sunt un stra-stra-stranepot de-a lui Nostradamus). Asa ca daca vreti sa imi ascultati sfatul…. Incepeti sa faceti lista pentru Mos Craciun. Christmas is coming early this year!

Comentarii
  1. […] Amintiri din trecut Mon Aug 30, 2010 22:52 pm Cu acest articol doresc sa programez un “memo” de care sa imi aduc aminte peste ani. Nu ca azi ar fi fost o zi extraordinara, dar totusi a fost. Astazi, in 30 August 2010 am fost pana la spital ca sa imi schimbe bandajele de la degetele de la picioare, nimic interesant pana aici. Dar […] […]

Lasă un răspuns

