Hyundai, cea mai mare vuvuzela

Posted: 01/09/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , ,

Salutari. Tot umbland din site in site (din cauza netului nu pot sari) am dat peste site-ul All around the world, unde am aflat ca Hyundai a construit cea mai mare vuvuzela din lume. Da, asa e! Daca ati urat din tot sufletul vuvuzela, daca sunetul ei v-a facut parul maciuca, daca ati injurat acest instrument pana cand ati ramas fara sfinti in calendar, daca ati plans de bucurie la finalul Campionatului Mondial nu pentru ca a castigat Spania, ci pentru ca ati scapat de vuvuzele, ei bine…. n-ati scapat! The vuvuzela is back! Sau cel putin Coreeni de la Hyundai nu vor sa accepte acest lucru asa ca au construit o vuvuzela de 35 de metri. 35! Si partea cea mai rea este ca e complet functionala. Ei zic ca mai bineo taie felii si in loc de claxon, pe viitoarele modele Hyundai sa puna o vuvuzela.

Comentarii
  1. andrei spune:

    Ale dracu vuvuzele 😐

  2. Emil spune:

    bogy, aia era construita inainte de CM

  3. Bogy spune:

    E posibil. N-am stiut, imi cer scuze.
    Sunt curios daca mai e functionala :))

Lasă un răspuns

