Un nou an.

Posted: 13/09/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , , ,

Astazi a inceput noul an scolar. Mai pe romaneste, azi am inceput eu clasa a 10ea. Si din ordinal ministrului (#@^% &@#$)  am stat in liceu pana aproape de ora 7, de la ora 2. Ma enerveaza ministrul asta. Ideea cea mare e ca ma asteapta 9 luni de chin si jale sau mai exact 36 de saptamani.

Ca o veste buna peste doua zile e ziua mea de nastere si sincer nici nu stiu ce imi doresc mai mult.  Intrebare pentru public: ce ar trebuii sa imi doresc de ziua mea?

Comentarii
  1. […] Un nou an. Mon Sep 13, 2010 22:43 pm Astazi a inceput noul an scolar. Mai pe romaneste, azi am inceput eu clasa a 10ea. Si din ordinal ministrului (#@^% &@#$)  am stat in liceu pana aproape de ora 7, de la ora 2. Ma enerveaza ministrul asta. Ideea cea mare e ca ma asteapta 9 luni de chin si jale sau mai exact […] […]

Lasă un răspuns

