Big City Life 2!

Posted: 16/09/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , , , ,

Am impresia ca mai am un articol cu titlul asta asa ca asta e „mambo nambo” 2. Si vreau sa incep prin a va anunta ca a fost si ziua mea de nastere, am primit foarte multe urari de bine, am fost pupat, n-am primit cadouri materiale, dar am umplut contul, pana la Craciun trebuie sa ajunga cat am primit acum. Alte noutati e ca incepe sa imi placa Bucurestiul din ce in ce mai mult. Ce imi place mult la orasul asta e ca se dau foarte multe mostre gratuite. Astazi am primit moca pahare de ice tea. In total vreo 3 sau 4 ca am trecut de mai multe ori. Pe la liceu mai nimic nou, la fel de amuzat ca si anul trecut. Prea multe sincer nu mai am de raportat.  Mi-ar fi placut sa mai am niste stiri senzationale de zis dar nu am. Asta e.

Ba mint! Mai e o stire mare: Incepand cu 15 Octombrie sunt la Paltinis sa ma imbat! Atat altceva nu mai am asa ca inchei cu o intrebare:

Voua ce va place la Bucuresti?

Comentarii
  1. […] Big City Life 2! Thu Sep 16, 2010 22:35 pm Am impresia ca mai am un articol cu titlul asta asa ca asta e “mambo nambo” 2. Si vreau sa incep prin a va anunta ca a fost si ziua mea de nastere, am primit foarte multe urari de bine, am fost pupat, n-am primit cadouri materiale, dar am umplut contul, pana la Craciun trebuie […] […]

  2. M spune:

    Doar te imbeti ? Atunci mergi degeaba :)))

Lasă un răspuns

