Furt din magazin

Posted: 03/10/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , , , , ,

Caut complici! Ma gandesc sa ma apuc sa fur din magazine. Stiu ca nu e legal, stiu ca nu e frumos, dar asa nu se mai poate! Am ajuns sa nu mai imi permint sa traiesc decent asa ca, decat o existenta mizera si flamanda, mai bine o existenta mizera de hot. Vreau sa ma apus sa fur dulciuri din magazine. De cateva zile mananc orice bucatica de ciocolata pe care o gasesc prin casa; nu conteaza ce marca sau ce aroma e: cu alune, cu crema, cu fructe, simpla, neagra, cu lapte, cu migdale, cu caramel, nu conteaza! Problema e ca nu mai am, si nici televizorul nu ajuta prea mult. Tot fac reclama la Kinder surpize, care a revenit in Romania. M-am dus si eu la magazin sa imi cumpar unu, mi-am zis „cat poate sa coste un ou de ciocolata?”  ei bine…. 4ron. Am crezut ca fac infarct! 4 lei un ou de ciocolata! E mai ieftin sa cumpar o ciocolata, sa o topesc intr-o oala si sa arunc in oala un ou de gaina! In ce hal am ajuns in Romania, sa dam 4 lei pe un ou de ciocolata, iti trece foamea! Deci m-am decis sa ma apuc sa fur ciocolata din diferite magazine, alimentare sau mai stiu eu ce. Caut si unul, doi complici care sa ma ajute in misiunea mea. Indiferent cati complici o sa fie, impartim prada frateste.

Singura veste buna e ca iar s-a ieftinit McChicken-ul. Un McChicken, o Cola media si niste cartofi costa din nou doar 10 lei. Eu zic ca tot e mai bine sa dau 10 lei pe meniul asta decat 8 lei pe doua oua….. Kinder. E mai hranitoare mancarea de la McDonald’s, sanatoase nu sunt nici ouale nici Chickenul.

Comentarii
  1. […] Furt din magazin Sun Oct 03, 2010 14:50 pm Caut complici! Ma gandesc sa ma apuc sa fur din magazine. Stiu ca nu e legal, stiu ca nu e frumos, dar asa nu se mai poate! Am ajuns sa nu mai imi permint sa traiesc decent asa ca, decat o existenta mizera si flamanda, mai bine o existenta mizera de hot. Vreau sa ma […] […]

Lasă un răspuns

