Saptamana melancoliei

Posted: 23/10/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , , , , , ,

Fix acum o saptamana, cam pe la ora asta, eu eram la Paltinis, la munte, cu cei din ClubSeat si dansam. De ce? Pai era aniversarea de trei ani a clubului. Multa lume, multa bautura, muzica ok, mult ras, nu stiu altii cum au fost, dar eu m-am simtit super bine. Chiar mi-ar placea sa pot spune tot ce s-a intamplat pe acolo, dar americanii au o vorba: „What happens in Vegas, stays in Vegas”; sa consideram deci Paltinis ca fiind un fel de Vegas romanesc. Am sperat sa gasesc acolo mai multe surse de documentare pentur „reportajul” meu despre tuning, insa pe cand am gasit o persoana competenta sa imi dea niste raspunsuri a trebuit sa plecam, iar pe drum am uitat sa il intreb. Plus de asta nu aveam pe ce sa notez. No problem, ma revansez eu.

Chinul a inceput abia dupa ce am ajuns in Bucuresti, defapt in Bucuresti inca a fost bine,  adevaratul chin a inceput cand am ajuns acasa, duminica seara, dupa ce am mancat, cand m-am intins in pat si am deschis laptopul sa imi verific e-mail-urile. Brusc am simtit ca mi se pune un nod in gat si ca nu mai vreau sa stiu de lume. Din pacate nu era de la vre-un mail citit, nu sunt foarte sigur de la ce era, cer e ca mi-a venit sa plang si sa nu mai stiu de lume. Am picat intr-o depresie/melancolie si asa am tinut-o toata saptamana. Nu pot sa spun ca acum mi-a trecut, inca am momente cand imi vine asa din senin sa ma apuc de plans, dar parca mai imi vine sa si rad. Atat de deprimat am fost toata saptamana incat nici nu am bagat de seama cand am dat 5 teste. Pentru mine parca ar fii abea luni seara. Unii mi-au spus ca starea mea e provocata de varsta, altii mi-au zis sa nu ii acord atentie sa incerc sa fiu iarasi eu, eu n-am mai avut o depresie/melancolie asa serioasa pana acum da acum am ajuns sa imi placa piesa „Daca ploaia s-ar orpii” de la Cargo, eu fiind pana acum genul Pop/Rock/Punk. O fi de rau?

Comentarii
  1. […] Saptamana melancoliei Sat Oct 23, 2010 1:18 am Fix acum o saptamana, cam pe la ora asta, eu eram la Paltinis, la munte, cu cei din ClubSeat si dansam. De ce? Pai era aniversarea de trei ani a clubului. Multa lume, multa bautura, muzica ok, mult ras, nu stiu altii cum au fost, dar eu m-am simtit super bine. Chiar mi-ar placea sa […] […]

  2. andrei spune:

    NU si eu ascult Cargo 🙂 si chiar imi place si tot acelasi stil de muzica ascult si eu

Lasă un răspuns

