Mi-a revenit inspiratia

Posted: 11/11/2010 in Din viata mea, reviews
Etichete:, , , , , , ,

Cred ca in final mi-a revenit cheful de a scrie si pe blog. In aceste doua saptamani de cand nu am mai postat cred ca am incercat zilnic sa scriu cate un articol, uneori chiar mai multe, insa niciodata nu am reusit sa termin unul si sa il postez. Oricum vestea buna e ca am trecut peste melancolia aceea care ma cuprinsese, si acum, nu pot sa spun ca sunt euforic, dar I’m myself. Alt lucru ce am reusit sa fac in ultimele saptamani a fost sa ma uit la un film. Cred ca a trecut mult si bine de cand nu am mai urmarit un film cap coada. De data asta a fost „V from Vendetta” pe care l-am vazut la TV, desi il am in calculator de 6-7 luni. Oricum filmul chiar mi-a placut si a fost mult peste ce ma asteptam sa vad!

Nu stiu de ce de cateva saptamani incoace nu prea am somn. Ma tot culc pe la 2-2:30 si ma trezesc pe la 8:30, 9 sau chiar noua si jumatate, insa nu mi-e somn peste zi. Exceptie fac orele de chimie si matematica! Pe de alta parte cred ca o sa incerc ceva nou: cred ca de acum incolo (sau mai degraba din cand in cand) o sa scriu articolele pe o foaie A4 (gen Audi), o s-o scanez si o s-o pun pe blog. De ce? Pentru ca am primit cadou un set de pixuri cu gel care imi plac foarte mult cum scriu. Imi place cum luceste cerneala pe hartie cand scriu. Oricum cred ca m-am cam tampit daca am ajuns sa zic asa ceva in epoca in care fara tastatura suntem morti. Dar daca m-am tampit, acest lucru cred ca se datoreaza singuratatii si pentru ca tot e la moda, fac si eu un anunt „Toate fetili sa apeleze la mine!”

Comentarii
  1. […] Mi-a revenit inspiratia Thu Nov 11, 2010 2:26 am Cred ca in final mi-a revenit cheful de a scrie si pe blog. In aceste doua saptamani de cand nu am mai postat cred ca am incercat zilnic sa scriu cate un articol, uneori chiar mai multe, insa niciodata nu am reusit sa termin unul si sa il postez. Oricum vestea buna e ca am […] […]

  2. woflz spune:

    Si eu m-am uitat la Vendetta am si eu clip preferat care l-am pus pe blog.

Lasă un răspuns

