Post a Week

Posted: 02/02/2011 in postaweek2011
Etichete:, , ,

Cu o intarziere de o luna, am gasit si eu aceasta „provocare”: PostAWeek 2011. Se pare ca tot ce trebuie sa fac este sa am grija sa adaug un post nou, cel putin odata pe saptamana. Nu, nu o sa castig nimic, dar am observat ca am inceput sa postez putin mai rar decat in alti ani. Acuma sincer, la cate ore am pierdut scriind tot ce am scris pana acum, in acesti trei ani, parca nu as vrea sa ma opresc din scris.

Oricum astazi fiind miercuri, consider ca am postat un post saptamana aceasta, ma refer la saptamana 31 Ianuarie-6 Februarie, oricum asta nu inseamna ca nu mai am voie sa postez saptamana asta ceva, defapt cand am intrat pe wp-admin la wordpress, am facut-o cu gandul de a scrie despre alte tampenii, insa asta mi-a atras atentia si ma gandesc ca nu mai are rost sa amestec subiectele si aici (sunt ele destul de amestecate in capul meu).  Pana una alta, daca vedeti ca am postat (spre exemplu) luni, 7 februarie si e deja data de 21 Februarie, iar eu n-am mai scris nimic, inseamna ca in saptamana 14-20 nu am postat nimic, deci merit pedeapsa 😀

Ce pedeapsa merit, asta va las pe voi sa decideti: deci sa aud propuneri de pedeapsa!

Lasă un răspuns

