Se cauta Leon!

Posted: 05/02/2011 in Drumuri, Investigații
Etichete:, , , , , , , , , , ,

O sa va spun o mica poveste, urmata de o rugaminte. Astazi am plecat cu tata pana la Targu-Mures ca sa duca niste marfa. Odata ajunsi acolo am aflat surpriza tateti si anume ca pe lista de opriri se afla si Miercurea-Ciuc. Bun, am plecat incolo, am mers economic, responsabil, peisaj frumos, fara probleme etc. Am ajuns in Miercurea Ciuc, am lasat lanturile, si am plecat. La intoarcere am oprit in Sighisoara sa alimentam si dupa aceea am plecat la drum. Intamplarea a facut sa ne intalnim pe drum cu un Seat Leon negru si am descoperit ca soferul Leonului si tata au un regim de mers destul de apropiat, la modul ca nu pareau sa se incomodeze unul pe altul in depasiri sau curbe. Din anumite motive (legale) nu va pot da mai multe detalii despre cum a decurs restul drumului, ideea este ca mi-ar fi placut sa pot schimba un cuvant sau doua (de bine) cu soferul leonului. Deci daca cineva stie un Seat Leon MK2 1P (adica din 2006 incoace) negru, motor 2.0 TDI adica de la 140 CP in sus, faruri cu xenon (fara lupe, DACA nu ma insel) si numarul de inmatriculare B 21 FRT il rog sa imi dea de stire. Ofer recompensa!

Lasă un răspuns

