Vesel la miezul noptii

Posted: 11/02/2011 in Balarii, postaweek2011
Etichete:, , , , , , , , ,

Ceasul meu de la calculator arata ca e ora 00:00. Defapt sa nu mint, e doar 23:59, in orice caz imediat va fi maine.  Am tot auzit povesti ca daca te uiti la ceas la ora fixa patesti nu-stiu-ce. O sa stau cu un ochi pe ceas doar asa… sa vad ce-mi pica in cap cand va fi ora 0. Oricum nu despre asta am vrut sa scriu. Defapt nu stiu exact despre ce am vrut sa scriu. M-am trezit asa dintr-o data, cu o sticla de Cola in mana si desi imi pica ochii in gura de somn, mie imi vine sa rad si sunt vesel. Incep sa ma intreb ce fel de chimicale se pun mai nou in Cola? O fi ceva complot de-a lui Base, ca sa nu il mai injure toti oamenii, la baga chimicale de voie buna in bautura. La mine a mers.

Dar iar aberez! Cred ca am inceput sa scriu 1) din plictiseala; 2) pentru ca m-a mancat undeva si in loc sa ma scarpin eu am zis sa ma instriu la faza cu „PostAWeek” adica sa scriu un nou post odata pe saptamana. Ma rog, n-am nimic de castigat daca scriu cel putin un post pe saptamana si nimic de pierdut daca nu o fac, dar pentru ca se stie ca eu am un IQ sub medie, eu incerc sa bag mai mult de un post pe saptamana.

Anyway, incepe sa imi placa tot mai mult de profa de romana. Imi place felul ei in care ma propune pentru diverse activitati la romana. Astazi a incercat sa ma mai bage intr-un proiect, am refuzat (cat am putut de) politicos, pentru ca oricum am treaba sambata asta, dar nu cred ca am scapat 100%. S-ar putea sa trebuiasca sa citesc „Travesti” de Cartarescu. Si eu care abia azi noapte la 3 jumatate am terminat Maitreyi. Ciudata carte si asta. Noroc ca a fost cat-de-cat scruta. Oricum am observat ca si personajul principal din Maitreyi (Allan) e obsedat de jurnale, ii place sa noteze orice nimic, asa cam ca mine. Sunt curios ce s-ar alege de viata mea daca as emigra in India? Sau mai bine nu. Eu nu-s in stare sa vorbesc si sa scriu bine romana ( ca dovada, pun pariu ca pana aici am facut vre-o 3 greseli gramaticale, cel putin), nu sunt in stare sa invat franceza (bine macar ca nu sunt singurul) si in niciun caz nu sunt in stare sa invat bengaleza sau indiana. Cred ca mai bine ma intorc la cola mea; poate reusesc sa imi ating obiectivu: sa ma imbat cu Cola!

P.S. Cred ca insfrasit am inteles de ce mi-a venit sa scriu ceva pe blog: PENTRU CA E LA MODA! Cred ca tot liceul Creanga stie la ce ma refer :))

Comentarii
  1. […] Vesel la miezul noptii Fri Feb 11, 2011 0:18 am Ceasul meu de la calculator arata ca e ora 00:00. Defapt sa nu mint, e doar 23:59, in orice caz imediat va fi maine.  Am tot auzit povesti ca daca te uiti la ceas la ora fixa patesti nu-stiu-ce. O sa stau cu un ochi pe ceas doar asa… sa vad ce-mi pica in cap […] […]

Lasă un răspuns

