Zile de cacao (a se citi cacat)

Posted: 23/02/2011 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , , , , ,

Saptamana asta a fost un fel de n-ar mai fi. Nu stiu ce e cu ea da parca a trecut repede, dar nu prea! Au fost zile cu teste pe banda rulanta. Sa incepem cu inceputul: Luni, zi frumoasa totul OK, dimineata pe la 9 jumatate eu eram o statuie inghetata in P-ta Drumul Taberei, in fine, la ora 2 incep orele, trec orele parca mai greu decat de obicei, desi cea de matematica a trecut surprinzator de repede…toate bune si frumoasa pana la ora de fizica cand am dat test….am stiut cate ceva, am gresit ca idiotu cateva formule, in fine a trecut si ziua aia.

Marti a inceput la fel de frumos, eu n-aveam chef de nimic, ma uitam pe geam cum ninge afara, la biologie imi spune ca ma asculta si sa ii zic lectia…am reusit sa imi aduc aminte cate ceva din lectie si am scos un 8. Cel putin eu cred ca e 8, s-ar putea sa imi fi dat 6, dar nu cred ca ar fi scandal. Poate ca nu mi-am invatat eu, dar nici chiar ara…restul zilei a trecut foarte, foarte lent. Am aflat ca am luat si un 6 la testul la chimie. Fata de nota de 4 la care ma asteptam eu, a fost chiar o surpriza placuta.  Astazi fiind Miercuri, vorba aia, „o luam la vale spre week-end”. Vezi sa nu, azi am avut test la matematica. Numere complexe, urat capitol mai e si asta! Si bineinteles, cum un rau nu vine niciodata singur, mie azi dimineata la ora 6 si jumate mi-a sunat cesul, pe la 8 jumate iar eram mot prin Dr. Taberei (nu ma intrebati ce invart, ca e greu de explicat. Oricum nimic spectaculos). Am dat si testul, s-a terminat si ziua asta. Normal de parca nu eram eu destul de obosit, pe cand am ajuns eu in Ghencea, microbuzul era full. A trebuit sa stau in picioare, nu mult, numai vre-o jumatate de ora. Ca de obicei am fost impins, am fost calcat, am fost inghesuit, da mi-a fost prea lene ca sa impart doua coate si sa imi fac putin loc. Am profitat in schimb de inghesuiala ca sa o frec pe fund pe pustoaica/individa din fata mea, nu ca asa as fi reusit sa ma binedispun, dar a meritat sa incerc.

Si parca tot nu se mai gata saptamana asta. Maine am test la romana, era tot ce mai imi doream pe saptamana asta, iar vineri, desi nu sunt sigur, parca vad ca ma asculta la franceza….Ceva imi spune ca o sa ma imbolnavesc subit saptamana viitoare…asa pentru o zi sau doua…

Lasă un răspuns

