De ce suntem inapoiati?

Posted: 28/02/2011 in Balarii, Din viata mea
Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Astazi a fost inca o zi de duminica tipica pentru mine. Trezit la 11 jumatate, mancat, tv, mancat, tema la franceza si iar la tv. In reprizele cant eram la TV m-am uitat pe Discovery. Emisiunea era despre cum va arata viitorul peste 20 de ani. Ma enerveaza cum Americanii nu au alte griji decat cum sa isi traisca viitorul si cum sa il imbunatateasca. De ce noi trebuie sa avem grija zilei de maine, sa ne tocim nervii cu parlamentarii etc. Stiu ca viata in america nu e chiar asa cum apare la televizor dar macar acolo la televizor apare un stil de viata pozitiv. Cand vine de Romania pana si in filme nu apare decat viata rea. Ce naiba, noi nu puneam avea o imagine pozitiva? Poate ca doar ma enervez degeaba,  dar mi-e ciuda cand ma candesc ca aia deja citesc ziarele in format digital de pe IPad, iar eu nu am semnal cat sa vorbesc la telefon. E bine cateodata sa iti poti inchide telefonul si sa te relaxezi, dar eu parca as fi la cabana non stop. Ceea ce e bine intrpun fel, dar daca as fi la cabana, n-ar trebui sa imi fac tema la franceza, deci nu sunt la cabana, deci am si tema la franceza. Deci poate ca maine ma asculta. Deci eu n-ar trebuii sa ma uit la Rush Hour 2 in timp ce scriu tampenia asta de articol-tocanita si ar trebuii sa repet/invat la franceza. Ar trebuii….

Lasă un răspuns

