Plictiseala

Posted: 14/03/2011 in Din viata mea, postaweek2011

Aproape ca a trecut o saptamana de cand nu am mai scris nimic. Sincer nici nu stiu de ce tin cont de cat timp n-am scris, oricum au fost vremuri cand scriam odata pe luna. In fine, nu s-a intamplat nimic interesant sau spectaculos. Sau ba da, s-a intamplat ceva: a venit primavara! Nu va pot spune ce senzatie placuta este sa poti iesii afara din casa doar intr-un tricou cu maneca scurta si ce senzatie placuta e sa vezi soarele cum straluceste pe un cer albastru. Ma rog, aici in Bucuresti e un albastru palid, dar deja nu mai conteaza, important este ca e cald. Si e si mai important ca saptamana asta aproape ca nu fac scoala. Am ore pana miercuri iar joi si vineri sunt zilele liceului si nu se fac ore. E drept, trebuie sa ma duc joi la un concurs de matematica. Eu si matematica! Nu prea ne intelegem unu pe altu (eu pe ea si ea pe mine) insa partea buna esta ca primesc un 10 pentru asta. Pana acum n-am luat niciun 10 la matematica. Cel putin nu de cand sunt la liceu. Cel mai mult am luat 9.

In fine, as putea eu sa aberez mai mult dar trebuie sa ma duc sa mananc ceva si dupa aia sa plec pe frontul muncii, la liceu. Insa ultima noutate e ca am ajuns si pe Twitter: dati un follow aici!

Lasă un răspuns

