Zile bune, zile foarte relele

Posted: 25/03/2011 in Din viata mea, Drumuri
Etichete:, , , , , , , , , , ,

Mai stiti cand am zis in ultimul post ca sunt saptamani care incep bine si se termina foarte prost? Ei bine asta e una din acele septamani. Una din saptamanile acelea in care preferi sa se repete ziua de luni de 6 ori decat sa vine weekend-ul cu tota belele sale. Nu mai are rost eu sa pomenesc de testele ce le-am dat azi, de faptul ca am intarziat la prima ora, de faptul ca am stat in picioare intr-un maxi-taxi supraaglomerat tot drumul pana a trebuit sa cobor, eu stand aproape de capat. Chiar nu mai are rost sa povestesc toate astea. Tot ce am asteptat a fost sa treaca ziua de astazi, sa vina tata de la Turda, sa petrecem un sfarsit de saptamana linistiti, planuiam chiar sa mesterim cate ceva la masina…. se pare ca nu a mai avut rabdare asa ca s-a apucat sa demonteze roata stanga fata de la masina. Cu o groapa. Mai exact a dat intr-o groapa de a zmuls planetara din cutia de viteze. Si bineinteles ca acest lucru s-a intamplat foarte  „aproape” de casa: la Sfantul Gheorghe!!! Nu e  aprope nici de Turda, nici de Bucuresti…e la dracu-n praznic! Daca e sa o luam la modul xenofob, e in alta tara; e in Ungaria. Ma rog, Ungaria romaneasca…in fine. O sa ma opresc aici cu comentariile pentru ca nu vreau sa supar pe cineva. Cunosc multi oameni din zona aceea si sunt oameni de nota 14 😉 Insa tot am un sentiment de ciuda, ura, suparere acuta.

Acum tata e la un hotel/pensiune, masina a pus-o pe o platforma si a dus-o la un service. Sa vedem in cat timp o repara, cat o sa coste toata distractia, o gramada de intrebari idioate.

Futu-l in gura si in cur si in nas si in pizda ma-sii pe cel responsabil de transeele de pe podurile din judetul Covasna. Mama lor de ticalosi, sa va strice Trompi mațu gros!

Lasă un răspuns

