Stiu ca o sa spuneti ca nu exista ziua perfecta si tind sa va dau dreptate. Mereu ceva putea sa mearga „putin mai bine”. Sa o numim deci o zi reusita. Care e secretul ei? Pai pentru ca o zi sa fie reusita, noaptea ce preceda ziua respectiva trebuie sa fie dezastruasa. Sa va explic: marti am primit tema la romana sa povestim pana azi, joi, pe capitole cartea Viata lui Mihai Eminescu de G. Calinescu. Asa ca, am profitat de faptul ca o citisem, si am inceput aseara sa scriu. Era ora 10 si jumatate. Si am scris, si am scris, si unde nu mai stiam exact ce s-a intamplat a trebuit sa recitesc. Si de asemenea a trebuit sa recitesc si capitolele pe care le-am sarit cand am citit prima data cartea. Bineinteles totul a trebuit sa fie scris de mana, si cum doamna profesoara a fost foarte dezamagita la inceput de scrisul meu de mana, de atunci trebuie sa am grija cum scriu la romana…daca vreau medie mare. Asa ca procesul a fost si mai lent. In final am umplut patru foi fata-verso, in total 8 pagini. Cand m-am uitat la ceas, era ora 04:40. Nu va spun ca pentru a sta treaz cat timp citeam si scriam la romana, am terminat un corn cu ciocolata, vre-o 2 ciocolati, 1.5 litri de Cola.  Dupa aceea m-am apucat sa fac tema la mate. Norocul meu ca a fost foarte scurta si in 10 minute am terminat-o. Pe cand sa ma culc si eu, m-a lovit stirea: eu azi aveam examen ECDL. Pentru ca deja platisem taxa, azi a trebuit sa il dau. Modul 7: internet. Dar pana la examen…am avut geografie, unde am luat 8 la un test dat acum o saptamana. Nota buna, zic eu. Dupa aceea am avut doua ore de mate una dupa alta. Ore in care am raspuns…mai mult pe langa, dar ce mai conteaza….am ridicat mana 🙂

Apoi a venit ora de romana unde am stat toata ora sa citesc ce am scris eu la 4 dimineta. A fost bine, chit ca mi se inchideau ochii de somn. Am luat un 10 mare cat mine, deci nu mi-am pierdut noaptea degeaba. Apoi a venit examenul ECDL. Am injurat in fel si chip (defapt doar in minte) pe cel ce a conceput Outlook Expres. Dar in cele din urma am facut 83% corect, ceea ce e peste minimul de 75% necesar, deci am trecut. Mai am de dat doar 5 module si am obtinut prima diploma atasabila la CV. Una peste alta a fost o zi destul de reusita. Vreti si voi una…incercat sa poovestiti Viata lui Eminescu toata noaptea….vedeti ce iese 🙂

Comentarii
  1. Jteph spune:

    O să îți tot aduci aminte de anii de liceu. Țin minte când ajungem la ora 6 acasă, dormeam o oră și la 7 luam micul dejun și plecam la ore. Dacă tot îți plac cărțile îți recomand să citești Dean Koontz – Midnight, după miezul nopții.

  2. Bogy spune:

    Multumesc de recomandare, o s-o caut. Momentan insa sunt pe 0 (cu banii :)) )

  3. eumiealmeu spune:

    poţi merge la o bibliotecă, dacă tot devorezi cărţile cu poftă. şi jos pălăria pentru programul tău, care pare rupt dintr-o persoană care se obişnuieşte de timpuriu cu truda. felicitări!

  4. Laura spune:

    Salut Bogdan!

    Long time, no see!
    In primul rand vreau sa te felicit pentru cei 83% (desi poate de atunci ai mai avansat in modulele respective, dar intamplarea a fost sa iti citesc acest post). Cat despre „reteta” ta de „zi perfecta”, as spune bravo (din nou) ca ai rezistat atata timp treaz… Sincera sa fiu, eu nu rezist mai mult de 3 ore fara o cafea la scoala, mai ales lunea, cand am 1 bucata ora de franceza si 2 bucati ore mate legata una de alta… Dar, una peste alta, am sa incerc sa vad ce iese 🙂 Da de reusesc sa pusc 5 de 10 la franceza pana se termina scoala… sau nu 🙂 Wish me luck!

    Colega ta din generala

    P.S. Salut-o pe mama ta din partea mea. Nu am mai vazut-o de o droaie de timp.

    • Bogy spune:

      Chiar ca long time no talk 😀
      Ce sa zic, iti tin pumnii la franceza, eu nu stiu cum sa fac sa nu ma mai asculte pana la sf scolii. Am avut noroc si am puscat un 9 si un 8 vreau sa raman cu media 9 😀
      Ca o coincidenta eu lunea am franca, engleza si 2 ore de mate pe banda :))
      Toate cele bune si poate reusim sa ne (re)vedem vara asta 🙂

Lasă un răspuns

