E ceva vreme de cand imi doresc sa scriu din nou un post ca acesta. E genul de post in care pot sa anunt ca lucrurile imi merg bine.

Saptamana nu parea sa inceapa prea stralucit, caci mi s-a stricat din nou telefonul. Nu mai recunoaste mufa de la incarcator. La inceput am injurat telefonul, dupa aceea m-am injurat pe mine pentru ca i-am dat tatei certificatul de garantie sa il duca la Turda. Cum tata vine la Bucuresti doar vineri, pana vineri nu pot incarca telefonul. Nu e o problema, pentru ca prin amabilitatea unei colege am reusti sa fac rost de un alt telefon, un Nokia care merge [multumes din nou Vergi]. Ba chiar ma amuza telefonul asta, mai ales ca tasta „*” nu ii merge intodeauna, deci e mereu o loterie atunci cand incerc sa blochez/deblochez tastatura. Nu stiu de ce dar gasesc extrem de incitante telefoanele astea vechi, incredibil de rezistente si de fiabile, dar care au insa chichitele lor. Defapt, cred ca stiu ce gasesc la ele: natura lor umana! Faptul ca au un defect, le fac sa semene si mai mult cu noi oamenii, deci au o personalitate propie. Aproape ca iti devin prietene. Astea noi, unde totul e perfect…ei bine, iti dai seama ca e doar un dispozitiv facut din plastic, metal, circuite integrate etc. si are la fel de multa personalitate ca si cuptorul cu micro-unde, televizorul meu sau ca si un calorifer. Daca nu are niciun defect, cum mai faci haz de el, ce motiv o sa ai sa iti amintesti de acel obiect peste ani?

In fine, abandonand starea creatoare care m-a cuprins,  odata ce am primit telefonul am reusit, logic, sa dau si niste telefoane. E incredibil ce vesti promitoatoare poti primii dintr-o singura convorbire telefonica. Oricum, ideea e ca a fost o discutie care a reusit sa ma binedispuna. Nu ca as fii fost eu foarte trist. Astazi am dat un test la franceza si ma declar incantat de mine insumi; am stiu sa rezolv un test la franceza si chiar am sperante de un 10. Nu stiu daca o sa il obtin, insa daca reusesc, promit ca o sa ma imbat pana nu mai stiu sa vorbesc nici romana.

Una peste alta a fost poate cea mai reusita zi de luni a ultimelor luni. Sper ca si restul zilelor din aceasta saptamana sa fie la fel de reusite, ca sa nu mai spun ca vineri i-au vacanta de Pasti. Ma distreaza ca iau vacanta in data de 15 aprilie, vacanta tine pana marti 26, iar joi 28, dau teza la romana. O adevarata performanta, ce pot sa spun… epic!

Lasă un răspuns

