A venit vacanta

Posted: 14/04/2011 in Din viata mea
Etichete:, , , , ,

Ei bine da, vacanta este ca si aici. Defapt as putea spune ca a venit de-a binele. Oricum maine ma duc totusi la scoala mai mult de amuzament. Mereu mi-au placut ultimele zile dinainte de o vacanta, profesorii vin la ora, se uita la cei maxim 10 copiii care ii asteapta in clasa si zice „Da, deci hai sa vorbim, ce planuri aveti pentru vacanta?” asta in cazul in care vine la ora. Daca nu, pur si simplu stam si pierdem vremea. Si pentru unu ca mine care la el in sat n-are prieteni, are netul de la Vodafone,  si n-are pic de viata sociala, chiar e amuzant sa stai la scoala si sa vorbesti cu colegii.

Oricum asta e ultima vacanta inainte de teze si in acelasi timp, ultima vacanta inaintea cele de vara. Ce dor mi-e de alea 3 luni in care nu o sa fac absolut nimic altceva decat sa lenevesc, sa pierd vremea, sa dorm, sa citesc, sa ma uit la filme, si daca o sa am cu cine, sa ies pe afara.  Dar pana una alta abia astept vacanta asta in care doar sa dorm si sa mananc. Carne de miel, drob, carne, salate, oua, si bieninteles, jocurile de rummy din sufrageria bunicilor mei din Maramures. Deja e traditie. In fiecare luna decembrie si in fiecare week-end de Pasti, eu, mama tata, unchiu, matusa, verisoara, ne dam radez-vous in Maramures. Unde mancam, bem, dormim si jucam carti si rummy. Defapt e mai degraba un campionat de amatori. Oricum importanta e bautura mancarea, si orele lungi de somn ce ma asteapta.

Lasă un răspuns

