Asigurare la telefon?

Posted: 26/04/2011 in Balarii, Din viata mea
Etichete:, , , , , , , , ,

Probabil ati auzit ca mai nou se face reclama la servicii de asigurare pentru telefoanele mobile. Cand am auzit prima data acum  cateva saptamani la televizor de asta, m-am intrebat cat de buna o fi, insa apoi mi-am dat seama ca Samsungul meu are asa ceva de cand l-am cumparat, adica 9 Noiembrie 2009. Practic atunci mi-au bagat-o pe gat si era doar o chestie ca sa platesc 5 euro pe luna in plus. Ei bine, acum 2 saptamani mi s-a stricat telefonul pentru a doua oara. Din nou, nu mai recunostea mufa de la incarcator. In acel moment am gasit o metoda mai…..neortodoxa de a-l incarca, mai exact de a-l convinge sa recunoasca mufa. Dupa care nu a mai recunoscut nimic si a trebuit sa astept o saptamana sa vina tata cu certificatul de garantie care era la Turda si dupa aceea l-am dus la reparat. Dupa cateva zile, cand eu eram cu tata pe la Oradea, am primit un telefon conform caruia s-au descoperit la telefon urme de soc mecanic, deci nu se repara pe garantie, dar daca vreau mi-l repara pentru 420 de lei (nu, nu e scris gresit!).  Bineinteles ca am spus „nu” si astazi cand am revenit in Bucuresti m-am dus sa imi ridic telefonul si le-am spus ca vreau sa rezolv problema pe asigurare. Eu ma asteptam sa imi ia telefonul si sa il trimita din nou la reparat, dar nu!  Au zis ca mi-l schimba cu totul. Si pentru ca telefonul meu nu se mai produce, mi-au dat de ales intre HTC Wildfire si un Nokia nu-mai-striu-de-care. Eu stiam ca Nokia merge pe Symbian, stiam ca eu vreau Android, asa ca am ales HTC-ul instantaneu. Deci intr-o jumatate de ora am trecut de la Samsung GT-S5600v la HTC Wildfire totul moca. Nu tu bani in plus, nu tu prelungire de abonament, nu tu nimic! Ce pot sa spun… o zi chiar reusita tinand cont ca nu ma asteptam la un upgrade de telefon. Singura chestie care nu e 100% pe placul meu e culoarea. E un maro/crem deschis. Pare prea „business” pentru mine 😀

Comentarii
  1. Puffy spune:

    Foarte tare combinatia!!
    Sa il stapanesti sanatos si spor la navigat 😉

Lasă un răspuns

