REVIEW: The Mechanic

Posted: 01/05/2011 in reviews
Etichete:, , , , ,

Aseara dat fiind ca nu aveam ce face, am decis sa ma uit la un film. Am aruncat un ochi peste zecile de foldere cu fime ce imi ocupa hard-disk-ul si pana la urma am decis sa ma uit la ceva mai recent: The Mechaninc. Film, 2011, Jason Statham, suna promitator. Si chiar a fost…intr-un fel. Ideea filmului nu este rea, fiind vorba despre un asasin platit pus pe razbunare.  Insa cam pe aici se termina vestile buna. Filmul mi-a lasat impresia ca a fost facut la repezeala si cei din echipa de productia au uitat, sau nu au vrut sa se mai uite la el inainte de a-l trimite in cinematografe si pe DVD-uri.

Eu nu sunt genul care atunci cand ma uit la un film sa fiu cu ochi-n patru sa ii caut defectele, greselile de regizare, sau alte minuni. Eu cand ma uit la un film, ma uit la personaje, urmaresc actiunea, in fine, ca tot omul. Insa filmul asta a fost presarat cu greseli, care la un moement-dat devin chiar enervante. Cea mai evidenta si cea care mi-a sarit mie in ochi este ca la un moment dat, in cadru, deasupra personajelor, se poate vedea microfonul tinut deasupra lor. Sa zicem ca nu e mare lucru daca se intampla odata, insa in acest film, s-a intamplat de 5 (cinci)  ori, sau cel putin de atetea ori am observat eu, si cum spuneam, nu sunt genul de om care sa caute astfel de greseli. A mai fost o faza cand mi s-a parut ca in partea de sus a ecranului s-a vazut haionul masinii din care se filma. Am si cateva print screenuri cu care sa dovedesc cele spuse.

Inafara de aceste greseli, filmul este destul de OK si mie chair mi-a placut. Scenele cu impuscaturi sunt grazave, si e misto sa vezi capul unui om disparand de pe umerii acestuia in urma unui glonte, dar chiar e nasol sa vezi cum in mijlocul conversatiei, din mijlocul ecranului coboara un burete negru infipt pe un bat. Acesta se vede la: 0:39:45, 0:48:21, 0:49:22, 1:12:40, 1:14:44.

Ar fi fost un film de nota 9 daca nu il trageau in jos „micile” erori umane si neatentia producatorilor. Deci verdictul final: 8,5!

Anunțuri

Lasă un răspuns