Excursie sub terasa

Posted: 15/05/2011 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , , , , , , ,

Ziua de azi nu se anunta a fi una prea reusita. M-am trezit cu intarziere, pe la ora 11, asta dupa ce imi propusesem foarte clar sa ma trezesc la 9, in cel mai rau caz 10.  Era si foarte, foarte cald afara, iar lumina si caldura soarelui imi topeau creierul (sau ce a mai ramas din el). Prima mea grija a fost aceeasi ca in fiecare zi de duminica de cand am inceput clasa a X-a: tema la franceza. Tot timpul am sentimentul ca luni o sa ma asculte la franceza. Dar ca de obicei, am facut tot posibilul sa aman facere temei pentru cat mai pe seara. Asta pana am iesit afara. De afara, caldura soarelui era mai suportabila si era chiar placut. Pentru cateva minute, m-am simtit ca in vacanta de vara, fara nicio grija. Asa ca am decis sa ma scapt de toate grijile pe ziua de azi si dupa masa de pranz i-am dat ordin mamei sa ma ajute sa imi fac tema la franceza. Odata ce am ispravit tema, m-a apucat o lene, crancena. M-am intins pur si simplu cu burta la soare, pe iarba, in curtea din fata si am dat sa dorm, insa nefiind crescut la tara, ma deranja gandul ca as putea fi escaladat de furnici. Ingenios din fire, mi-am adus aminte de un vechi sezlong pliant, pe care ma jucam cand eram mic, pe vremea cand veneam la bucuresti doar in vacante. Asa ca m-am dus in pod; am avut si o idee destul de buna cand am ajuns acolo: daca pun 2-3 prosoape prin pod, as putea sa ofer lumii din sat, abonament la sauna. 5 lei ora, deschis intre orele 10-30 si 22. Dar dupa lungi cautari si vreo 2 litri de sudoare eliminati, am gasit si sezlongul cautat. Dupa ce l-am curatat bine si l-am legat cum trebuie, lucru ce a durat cam o jumatate de ceas, mi-a venit cheful sa iau o carte si sa citesc. Daca aveam o inregistare cu o apa curgatoare, puteam sa jur ca sunt pe Valea Ariesului la iarba verde. Dupa vreo doua-trei ore de citit si lenevit, aerul proaspat de Bucuresti (nu pot sa cred ca am zis asta) a trezit foame in mine. Noroc cu mama care a intuit pericolul iminent de a mi se face foame si care mi-a pregatit o masa „foarte” satioasa: salam cu mustar. In absenta gratarului cu ceafa de porc si mici, e bun si salamul. Iar acum am revenit in casa, cu aceeasi lene, si cred ca restul serii o sa mi-l petrec uitandu-ma la desene animate cu Batman, sau la TV.

Lasă un răspuns

