Deci nu pot sa cred! Mi-am imaginat de multe ori ca generatia mea o sa prinda apocalipsa, dar nu am crezut niciodata ca acest lucru chiar se va intampla. Apocalipsa a sosit … si s-a si dus! Cat tupeu de unii oameni. A venit sfarsitul lumii si pe mine nu m-a anuntat nimeni! Asa imi trebuie daca nu ma uit la televizor!

Pentru alti lucuitori ai pesterilor, care asemenea mie, nu au idee despre ce vorbesc, am citit pe internet cum ca in noaptea lui 20 spre 21 Mai, la ora 4 ar fi trebuit sa fie sfarsitul lumii. Cel putin asa scria pe un site; pe un altul, sfarsitul lumii venea in 21 mai la ora 16, pe altul la 18. In fine, cert e ca noi suntem toti morti de cateva ore bune. Inca putin si o sa incepe sa mirosim a hoit. OK, recunosc ca pana aici n-am facut altceva decat un pamflet, insa acuma serios, ce poti face in astfel de situatii? Te pui in fund si plangi pentru ca un Nea’ Caisa (sau mai multi)  zic ca vine Sfarsitul Lumii? Hai sa fim seriosi! Pentru acest gen de persoane care se cred un Nostradamus al zilelor noastre, singura cale de ofensiva este ironia (ca sa nu zic bataia de joc).  Dar, daca e un lucru care imi place la genul acesta de anunturi despre sfarsitul lumii (in special cele care iau amploare) este faptul ca unii oameni chiar cred. Imi place sa ma relaxez in fata televizorului si sa privesc cum tanti Mariuca din Cucuietii din deal face ultimele pregatiri, pupa gaina, rata, porcu, catelu, vaca si capra si se pregateste de sfarsit. Mi se pare o priveliste foarte … pitoreasca. Exageratul este unul din multele sporturi practicate de romani si la care chiar excelam, din pacate.

Dar nu are rost sa fim tristi, acum ca toti suntem morti, poate si de 22 de ore (la mine e ora 2 si jumatete), trebuie sa ne veselim, doar am ajuns pe lumea cealalta, unde e numai voie buna. Si sa stiti ca sunt semne ca lucrurile chair se indreapta. Eu unul nu am tema la franceza pe luni, ceea ce in mintea si sufletul meu „pur si inocent” de elev, echivaleaza cu un dar divin. Asa ca va las, dragi cititori sa va odihniti in pace, atat cat mai puteti, ziua de luni e aproape si ma indoiesc ca profesorii mei si sefii vostri au aflat ca defapt si noi, si ei, si toata viata de pe pamant, a disparut!

Comentarii
  1. M spune:

    O sa muriiiiimm !
    Eu astept sfarsitul lumii cu un film si popcord 🙂
    Hell, here I come!

Lasă un răspuns

