Inca o zi fara chef

Posted: 06/06/2011 in Din viata mea

Astazi este inca una din zilele acelea in care nimeni n-are chef de nimic… nicj nou ca elevi, nici ei ca profesori. Nu mi s-a mai intamplat de mult timp sa am destul timp intr-o ora incat sa scriu un post.pe blog. Defapt nu am mai avut nici eu in ultima vreme chef sa scriu pe blog. Astazi mi-a venit brusc chefu, alimentat chiar de lipsa de chef a celor din jur. Unde mai pun vesnicul miros de transpiratie prezent in orice colt al aerului. Cel mai mult mie ciuda pe mine pentru ca inca de vineri seara am pus o sticla de apa minerala la frigider si, ei bine…acolo se afla si acum. Vestea buna e ca langa acea sticla se afla una de Cila ca rw si ea naastewpta.

Comentarii
  1. annitu spune:

    Da…toţi avem parte şi de zile de-astea…. (:|

  2. Bogy spune:

    Mda, in mod dubios, articoul asta acum imi amintesc ca a fost scris intr-o ora de mate :))
    Good thing it’s history :))

Lasă un răspuns

