Inceputul sfarsitului :)

Posted: 13/06/2011 in Balarii, Din viata mea

Stateam acum cateva minute si ma uitam la ceas, ceva parca nu era in regula. Arata ora 15:00, se intampla destul de rar sa ma uit la ceas la ora fixa, mai ales in zilele de duminica. Si apoi am realizat un lucru: azi nu e Duminica! Astazi este luni, a doua zi de Rusalii. Nu o sa incep acuma sa va vorbesc despre sarbatoarea religioasa, desi in caz ca nu stiati, ieri a fost Pogorarea Duhului Sfant (Rusaliile). Stateam si realizam ca am inceput ultima saptamana de scoala, si am inceput-o stand acasa. Ce poate fi mai frumos decat atat? Pai nu multe lucruri asta e sigur. Oricum odata cu asta am mai realizat un lucru, eu de la anul nu o sa mai invat de dupa-masa. O sa fiu si eu ca tot elevu cu ore care incep la 8, deci eu va trebuii la 6 sa fiu in picoare si la datorie. Nasol… Incepuse sa imi placa programul de dupa-masa, adica nu eram innebunit dupa el, nu puteam sa fac mai nimic, seara trebuia sa fug ca sa prind masina, iar dimineata abia daca aveam timp sa ma trezesc, sa imi verific mailurile, sa mananc si sa plec, insa ma obisnuisem, imi facusem un fel de rutina. S-a dus naibii! Dar chiar nu imi pasa! O sa imi lipseasca zilele cu culcat la 3 dimineata, sau chiar noptile albe din mijocul saptamanii irosite citind cate o carte la romana, sau facand un referat, un conspect sau mai-stiu-eu-ce. Sunt curios acuma cum e la facultate: o sa am cursuri de dimineata sau de dupa-masa? Nu de alta dar vreau sa stiu daca acest inceput de saptamana marcheaza sfarsitul vietii mele de scolar de dupa-masa.
Oricum cred ca deja o dau in ridicol si ma leg de orice rahat de amanunt. N-am ce zice… cateodata imi place sa ma leg de nimicuri. Oricum ar fii, ma bucur ca a venit vara, vacanta, pot sa imi petrec toata ziulica, dormind, urmarind filme, citind, sau orice altceva mai imi trece mie prin cap. Pentru toti elevii si nu numai, vacanta placuta!

Comentarii
  1. Marius Crisan spune:

    La facultate o sa ai cursuri si de dimineata si de dupa-masa de obicei! Vacanta placuta 🙂

Lasă un răspuns

