Nu exist!

Posted: 30/06/2011 in Din viata mea

Daca ai ajuns sa citesti asta, e o gresala! Nu poti citii asta penrtu ca nu exista aceasta postare. Acest blog nu exista, nimic din ce vezi acum nu e real, totul e doar in capul tau; felicitari, ai luat-o insfrasit razna! Esti complet nebun, dus cu pluta, incapabil sa te mai integrezi vreodata in societate. Ai pasit pe drumul fara de intoarcere, acum trebuie sa mergi pana la capat! Si…. ma rog, ar mai fii cateva replici auzite prin filme, citite prin carti, dar nu are rost sa le mai insir pe aici. De ce? Pentru ca nu citeste nimeni rahatul asta :)) Tocmai m-am uitat putin pe statistici: in ultimele 2 zile (29 si 30.06.2011) nu a intrat NIMENI la mine pe blog. Nici macar vre-un robotel care sa imi lase link-uri de la site-uri cu fete goale si multi virusi. Nimeni! Asta ma face sa ma intreb de ce am mai parolalt cacaturile alea de posturi care cica vreau sa le pastrez pentru mine si nu le-am lasat in vazul lumii, ca oricum nu e nimeni pe aici, oricum nu le citeste nimeni, oricum doar eu intru pe aici.

Am ajuns din nou ca la inceput, o iau de la 0… dar nu prea imi pasa. Oricat de surprinzator ar parea si cu siguranta nu o sa ma credeti (nu stiu care „voi”, ca defapt sunt doar eu pe aici) dar de cateva zile, de luni seara defapt, sunt intr-o permanenta stare de je m’am fish. Daca vine unu la mine acuma sa ma ia la injuraturi eu o sa incep sa rad, defapt rad si acuma…stau ca un idiot in mijlocul patului, cu laptopul in brate, butonez pe tastatura si rad de unu singur :)) Ma intreb…am luat-o razna? Pentru ca daca asta inseamna nebunie…imi pare rau ca n-am descoperit-o mai demult :))

In fine, altceva chiar nu am ce sa zic…ma chinui de 2 zile sa mai citesc un capitol dintr-o carte…si chiar daca nu fac nimic altceva, nu pot sa ma apuc de citit! Prefer sa stau pe pat, uitandu-ma la un televizor inchis si sa rad ca prostu :)) Daca netul meu ar merge ceva mai bine v-as pune o melodie care cred ca ilustreaza destul de bine starea mea de spirit actuala. Din pacate netu merge ca ochii mortului asa ca va las sa o cautati voi pe YouTube: Green day – Basket case .

Lasă un răspuns

